God morgon på ein laurdag!

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen kvart på sju - er det ikke typisk, nå har ungene sovet til nesten halv åtte hver dag. Ikke det at jeg klager altså, jeg husker godt den tiden da vi ble vekket i femtiden. Har nå to barn med fast avføring, og etter 14 dager med diare i hus er det også noe å feire.

Jeg tok med meg ungene ned, og etter en lett frokost lagde vi kunst på høyt nivå - August fikk seg babytusjer (Johanna og jeg handlet i går), og Johanna fant frem malesakene sine. August gikk fort lei, han ville helst sutte på tusjene og ta av korkene på alle sammen bare, mens Johanna storkoser seg og sitter fremdeles og pusler... selv om jeg mistenker at det går mest i å lage malevann med morsomme farger nå

I dag skal vi en tur ut og rydde i huset. Det begynner å gå mot store ting nå - malere, flisleggere, rørleggere og så videre skal snart igang, så nå må vi begynne å tenke på farger og former og så videre

God morgen[:)]

Jeg ble ropt på havl 8 idag morges - men da sto allerede sønnen min og go'snakket med lillesøster. Men vi sto opp alle sammen, bare "søster-midt-imellom" og far i huset ligger og sover ennå. Vi andre har fått i oss frokost og sitter henholdsvis og surfer og ser på tegnefilm.

Lite planer for dagen, handle litt og få besøk av mor. I kveld skal gubben på klassefest og jeg skal legge unger tidlig og nyte kvelden[:)]

Hørtes spennende ut å bygge og planlegge et helt nytt hus, lenemor[:)]

hallo ja[:D]

nå er eldste frøkna levert i bursdag hos naboen.. hun var litt usikker da jeg skulle gå... men.. hun forvsant inn med bertine...[:)] så satser på at det går fint der..[:)]

nå skal jeg skifte på sengene og få unna litt diverse sånn som ofte hoper seg opp ut mot helgen.. så blir det avslapning på sofaen med litt sport på tv og en kaffe mocca tenkte jeg[8D][:D] mulig jeg setter i gang med litt baking også.. er så godt å fylle fryseren litt med bakst... kjekt å ha med seg på tur etc i helgene..[:)]

ha en herlig dag damer![:)]

God lørdag.
I dag skal jeg ferie 30 års dagen min med venner og familie.
Så driver å vasker og rydder huset her.
Blir rosa Champanje til velkomst og grønnskaer med dip. Så skal vi ha svinindrefile med fløtegratinerte poteter, ris og grønnsker. og måltiden avsluttes med pasjonsfrukt og sjokoladekake fra pascal.

Her er den fine blomsten jeg fikk av mamma og pappaen på dagen min

Christian skal snart kjøres til bestemor i Fetsund,

Lemeor å det blir en spennede tid dere går inn i, morro med farger ol.

God Ettermiddag [:)]

Her har vi barnefri i dag, så vi har bare vært en liten tur i byen, leid oss noen filmer og ribba står i ovnen .. Skulle tro at man kanskje ikke hadde så lyst på ribbe nå, men kan jo ikke la den ligge i hundre år heller, så da tok vi det i dag - eller til kvelds blir det [:-] Også har jeg bestilt tidlig ultralyd time i dag, 2 februar, gleeeeder meg [:D]

Back
Topp