God morgen

ToSmå2010

Forumet er livet
Ja da satt jeg her da..
Fått snuppa i bhg og skal egentlig ut en tur med ei venninne, shoppe litt og spise lunsj.. Men denne venninnen har det med å avlyse i siste sekund[8|] Så vi får se hva som skjer. hehe..

Dere skal idag da? [:D]

god morgen god morgen...[:)]
har akkuratt levert jr i barnehagen...skal nå inn å vekke mannen[:)]
i dag skal vi rydde litt på baby rommet....handle litt små ting til baby...og jeg skal til jordmor kl 13.....
så dagen den kommer til å fyke!!![:D]
å ja ,så kommer det 4 venninder på strikke treff her i kveld[:)]

Her er jeg og snuppa mi hjemme, ingen av oss er noe særlig i form. [&:] Hun hadde feber i natt, hadde vel jeg og... Vi spiser kjeks og drikker varm saft og håper at formen er myyyye bedre i mårra!!!! [:)] Heldigvis er hun ikke veldig krevende å ha hjemme, ihvertfall ikke så langt i dag, for det er tungt å være syk og snart høygravid i tillegg... Satser på bedre tider,og ønsker alle andre mai-mammaer en fin dag! [:)]

God ettermiddag![:D]
Her er ikke planene mange.. Skal ordne sengehimmel på sprinkelsenga og fikse middag. Det er dagens "store" gjøremål.[8D] Hvis ikke mannen har andre planer da...hehe..
Blir veldig fort sliten om dagen. Igår var jeg og handlet inn litt ting til babyen, og ute med ei venninne og på besøk til ei annen venninne, så ble litt mye... Kjenner det idag..hehe..

Ha en vakker mars-dag alle vakre mai-mammaer![:D]

Back
Topp