God Morgen:)

Bruker662dan

Elsker forumet
God morgen jenter

Har akkurat stått opp, ble vekket av eldstejenta som kom inn på soverommet mitt og sa:Mamma, det snør ute!!! Og jentungen hadde så rett!
Så nå er årets første snø kommet til Vest- Telemark[:)][8D]

Jeg var ikke helt forberedt på det, så jeg hadde ikke tatt med dressene hjem fra bhg.. Så får vel finne på en nødløsning etterpå så hun får ut i snøen en tur, om den blir liggende da.....

Hadde egentlig planer om å ta med meg ungene ut å lete etter høstløv i dag som vi kunne presse og så lage noe fint med, men tror jeg må legge om planene.

Hva skal dere i dag?

god morgen!!

snø?? i går var det frost her.. første frosten nå i høst/vinter...
her har jeg to syke barn, en med vannkopper og en med brennkopper...
så her får vi kose oss inne...

God morgen, er er det sikkelig ruske/innevær

Vi skal kose oss inne i dag

akkurat nå er playhouse disney på så mamma kan få våkne litt

Brr høres kaldt ut med snø

Bor i Kviteseid vi[:D]

Har jo egentlig alt vintertøy klart jeg:p Dresser kjøpte jeg på Ellos, og de kom i forrige uke, eldste har vintesko fra i fjor som passer og minsten var vi å kjøpte sko til i forrige uke.. fikk jo knalltilbud på Skoringen i Bø[:D] Cherrox til 150 og Viking Gore-Tex til 300[:D]
Men alt er i barnehagen, fordi jeg tenkte ikk epå at jeg vill få bruk for det.

Regner med at det går over til regn etterhvert ja, og håper bare ikk størsta blir lei seg for at snøen forsvinner, den kommer vel mer enn fort nok for å bli[8D]

God morgen!!! Idag har vi ligget og dratt oss i sengen lenge, så nå har vi akkurat stått opp[:)][:)]

Her regner det, så vi får se hva vi finner på.. Nå blir det nok en liten stund med barne-tv for Patrick og strikking for meg før frokost[:)][:)]

Good morning[:D]

Her er det iskaldt og pisseregn[&:] Skal nokk ut og shoppe litt,ellers kose oss inne tror jeg..blir nokk en tur ut med snuppen slik at hun får sin daglige dose frisk luft[:D]

God morgen.

Her startet den kl 07.Jeg stod opp med jentene nå spier de frokost og ser på barne tv[:D]
Ute er det skikkelig høst vær regner og blåser om en annen
I dag blir det rydding og vasking av hus skal ha bursdagsbesøk for
elsdte jenten i morgen.Så blir det pakking for vi drar til Mandal på mandag[:D]

God morgen ja.  
Må vel en tur på butikken og snart for det ser ut til at pusen vår har tenkt til å være inne mens vi er borte...Da må vi ha ny kattesand.

God morgen.
Skikkeligt høstvær her[:(][:(][:(]. Masse regn og vind.
Skal ut å hndle litt, ellers ingen planer for dagen.
Ha en fin helg, alle sammen.

Klem klem

Jeg å lillemann har nettopp stått opp, å ser Mikkes klubbhus nå å spiser litt frokost [:D] Vi skal ut en tur idag, å finne både cherrox, ullklær og småting som vi trenger.. Her i Oslo regner det [:'(] Vil heller ha snø for å si det sånn!

Back
Topp