Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen!
Sovet godt sjanetta?[;)] Og alle andre selvsagt, ser bare at du og har starta opp dagen.. [8D] Jeg er kjempetrøtt, jeg!! Mira sover enda, men Leah skal jo opp før fuglen fis.. [8D] Er jo godt å komme seg opp også, da.. Får vel ned å spise litt..
God morgen :) Var innom her i stad og, men fikk ikke tid til å svare på denne tråden.. Plutselig ei lita tulle som trengte mamman sin ;)
Så fin signatur :)) Skikkelig morsom var den :)
Her har vi en god morgen, snuppa slapper av med å nesten rive ned babygymmen, i skrivende stund, he he :) Fint vær er det og, så lurer på hva vi skal finne på i dag..
god morgen ja!
beklager for seint svar, men var bare innom ¨å kikket på overskrifter i dag tidlig jeg. er heeelt ødelagt når vi står opp 05.30[&:] he he
men nå er alt greit igjen her,etter en liten ekstra dupp[:)]
flott signatur du har fått deg![:D]
i dag skal vi ikke annet en å slppe av. var på middag hos min far og samboer i går kveld og ble noen glass med vin for mye. Tuva var hos sin andre bestefar (2 gang vi har hatt barnevakt for henne). var igrunn meninga at hun skulle ha overntattet der, men det klarte jeg ikke [8D]
Så ja, full avslappning, god mat og kos med Tuva er det eneste som er på tapetet[:)]
Åter en dag med en sjuk mor å son...kände mig lite bättre igår kväll så jag blev med sambo på 40-årslag som var planerat. Men åkte hem tidigt då formen blev värre.
Å idag är det meningen att vi ska se Odd-Brann å sen ut å spise...så får se vad formen säger till det senare. Lillegutt e iallfall pigg, men har lite feber än. Så får se hur det blir ut øver dagen.
Så kos er idag...å till alla Brann-folk....hehe....tror Odd vinner ja [;)]