God Morgen

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene i dag da?

Jeg skal sove når OLiver sover er så trøtt i dag [X(] Rydde litt å vaske noen klær å trille en tur med gullet!

Ha en flott dag alle sammen

Go måren!!!

E syk våre det heila ugå[:'(] men tror eg går på jobb i dag og håbe på at formen blir bedre løpe av dagen!!

ORIGINAL: Maiå

Go måren!!!

E syk våre det heila ugå[:'(] men tror eg går på jobb i dag og håbe på at formen blir bedre løpe av dagen!!

Uff da [&o] Ønsker deg god bedring [:)]

i dag så skjer det minst mulig, må prøve og få gjort litt husarbeid mens Adrian sover, Skal snart levere Marius i barnehagen

vært å gått i 40 min og skal snart på jobb...det er så fint vær i dag at jeg og hunden skal på fjellet når jeg kommer hjem fra jobb...viktig å trimme[;)]håper jeg kan fortsette slik jeg har gjort siste året å være ute å trimme 2 tima daglig[:D]

ORIGINAL: Henriette1986

I dag skal jeg på jobb kl 14.20 har så forferdelig kvalme så jeg håper den kutter ut etterhvert[:'(] dette er tilog med værre enn sist [:'(] 
Men jeg har jo allerede vært oppe 3 timer alt så jeg har satt på oppvaskmaskin
vasket klær ,
hengt de opp og gått 30 min tur med plumbo gutten [:D]

Hehe kanskje det er en gutt i magen din da [;)] Jeg var så jævlig kvalm når jeg gikk med Oliver men ikke denne gangen [:)]

God morgen, her har jeg vært på foreldresamtale i bhg, og ungene ble med meg hjem etter det, så i dag blir en kosedag! [:D]

Idag skal vi kose oss i det fine været, skal ut på trilletur senere [:)]

.....men før det så skal jeg vaske litt klær og gjøre diverse husarbeid [:'(]

Back
Topp