God morgen

LanoLotte

Forumet er livet
klokken er nå 08.13 og Casper sover[:D][:D][:D]

Jeg har spist frokost og kledd på meg selv, skal vekke han nå så han kan spise frokost så vi kan gå på babysvømming

Er jo fint vær i dag også, så jeg får ta beina fatt og gå[:'(] Er jo egentlig dejlig, men er så trøtt i beina når jeg kommer

fram.. Så er tungt i vannet....[8D] Men det skal nok gå

Ha en god dag alle julibabyer og mammaer

Go morgen. [:)]
Her var det morning kl 7. Men sambo kom inn med Eliah i senga vår,så han fikk flaska si der idag,og vi kosa masse.. Lenge siden vi har gjort det.
Så vi sto opp kl halv 8.
Jeg har nettopp spist frokost.
Skal snart skifte bleie lukter jeg,så er det i seng med han igjen [:)]

Ingen planer idag. Være hjemme og slappe av. [:)]

God morgen ja!
Her var det morgen 05.13 idag og han lå og babla i senga si til 05.33. Da skifta vi bleie og gikk og la oss i senga igjen. Vi lekte og styra på en stund før M plutselig var sulten.
Etter både pupp, mer lek, grøt og enda litt leking har jeg nettopp lagt han i vogna der jeg satser på at han sover et par timer [:)]
Vi har ingen planer i dag. Sola stråler nå, men det er meldt snø etterpå og i noen dager fremover[:'(][:'(]

God Mårn.

Idag va vi oppe til vanlig tid,kvart på 7.
Snuppa har heldigvis bare vært oppe en gang i natt...stakkar med feber ..får ikke til å spise noe,eneste e puppen..Takk og lov at vi puppe enda.

D e en fantastisk nydelig dag ,med skyfritt og stekende sol.
Synd jenta e syk,for vi skulle ha tatt med oss ett måltid i sekken og bare gått og gått med vogna..

Må ut og kjøpe plugger til bilen min,den skal på eu kontroll i mårn ,så..

Kose dere masse jenter !!!!

God morgen! her var det morgen 0630 i dag. Men hun sover hele natta nå uten å våkne, så det går helt fint egentlig [:)] Her er planen å få ryddet litt før vår litt over 80 kvm store leilighet blir innvadert at 10-12 bv-babyer med mammaer [8D] Blir trangt, men gøy!

Jeg må hoppe i dusjen nå, helst for 10 minutter siden.
Så skal jeg til manuellterapeut
også ned til Hamar og se på et par biler...
også en tur på Babyshop...
også handle til min hemmelige venn

Hmmm... skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt sitter her [8D]

Ha en fin dag da mine damer [:D]

God morgen!
Det var morgen 0645, helt greit altså!
Jeg har rukket å støvtørke hele huset, vaske bad og kjøkken før kl var 8 idag[:D] Rene tornadoen!
Nå har vi spist frokost og jeg skal snart srøvsuge og vaske gulver.
Det skal nemlig vær branninspeksjon her idag, så da er det greit at det ser bra ut her!
Også skal vi ta uke- handlingen idag!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Mornings[:)]

Sitter her og vurderer å tusle tilbake til senga litt...få meg en liten halvtime til på øya mens klumpen sover! Han var oppe kl.6! Før frokost vaska jeg ferdig de skuffene jeg hadde igjen å vaske på kjøkkenet (holder på med skikkelig vårrengjøring - vaska ut av alle skap og skuffer) mens leon fikk frokost av pappaen sin! Nå har jeg bare å vaske komfyren/kjøleskapet/flisene og vifta igjen...og bak kjøleskapet og komfyren...der finner man alltid mye rart[8D] Men det får bli i ettermiddag/kveld! For i dag er det TREFF[:D][:D] Gleder meg!

Hmmmm...kom på når Huva skrev ho sku kjøpe hemmelig venn gave at jeg synes det er litt rart at min hemmelige venn gave ikke er kommet fram ennå egentlig...sendte den jo på lørdag[8|]

God formiddag!

Her startet morgenen 06.30. Og snuppa sover ikke hele natten heller så er litt trøtt.
Har allered hatt dagens bæsjebleie, noe som i og for seg er veldig sjeldent så tidlig.. Hun har liksom bare 1 til dagen og den pleier komme rundt kl 12-13, men kanskje det er fordi hun ikke hadde noe avføring i går ? hmm tenke tenke...

Idag lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur ut. Enten i byen eller til Bethina sin mormor...

Jaja vi får se.. Dagen er ennu ung

God formiddag :)

Her i huset var det morgen kl halv ti!! Herlig!!

Nå sover Maja, og sambo er ute hos frisøren. Han skal reise offshore i morgen, så i dag skal han og Maja, en kompis og sønnen deres på lekeland :) Hehehe, har hørt at det er kjempegøy for sånne små også :)

Da skal jeg gjøre litt husarbeid, vaske klær og bad, og tørke støv. Så skal jeg slappe av helt alene hjemme :)

I ettermiddag skal vi ut å se på garderobefronter, så blir det tikka masala til middag :)

Didoo:
Me og ska plutselig på lekeland idag [:)][:D]
Såg for meg ein slappings dag idag. Men litt lekeland e jo sikkert heilt topp for de [:)]
Eg glede meg litt eg og da ....

skal på treff.. men har ikke kommet meg ut døren enda...
men nå går jeg...................... NÅÅÅÅÅÅÅŧ

ORIGINAL: fregne

Didoo:
Me og ska plutselig på lekeland idag [:)][:D]
Såg for meg ein slappings dag idag. Men litt lekeland e jo sikkert heilt topp for de [:)]
Eg glede meg litt eg og da ....

Hihihi! Å eg har SÅÅÅ lyst å vara med, men eg forsto da sånn at i dag så sko pappene å ongane vara åleina ;)

Back
Topp