God morgen

mb

Gift med forumet
God morgen jenter. Er det flere som måtte opp tidlig med de små idag?

jaaa... småen her var oppe 6.15!!!   og jeg er vant til at han sover til rundt 8......   trøtt ja!!!!!!!!!!!!!!!!!

god morgen forresten!!!!

Go morgen!!!
Jepp, tidligere oppe enn vanlig idag ja. men det gjør ingenting, for Junior her som har pleid å våkne i 01:00 tiden for å få pupp... han sov sammenhengende til 07:15!!!! deeeeeeeili ja!!!

ORIGINAL: Chill24

Go morgen!!!
Jepp, tidligere oppe enn vanlig idag ja. men det gjør ingenting, for Junior her som har pleid å våkne i 01:00 tiden for å få pupp... han sov sammenhengende til 07:15!!!! deeeeeeeili ja!!!

Å det hørtes deilig ut her soves det ikke rundt enda. Gratulerer Jonas

Å det hørtes deilig ut her soves det ikke rundt enda. Gratulerer Jonas

Ja...var såååå uthvilt idag da!! Håper det varer lenger enn til i natt da..hehehe

min sov faktisk også hele natta!!!!!   sovna 19.45 i går og våkna 06.15 i dag...

nå sover han litt igjen[:D]  ja det er noen som har det[8D]

God morgen [:D]

Her var tulla våken første gang 6.30 fikk ei flaske og sov igjen etter en liten stund.

God morgen [;)]

Tulla her sov til 10.30 [:D] 

Tassen her sov til litt over 6.... Opp og varme melk, for jeg hadde ikke tenkt å stå opp da, på en søndag! ca 220 med melk, så sov han videre sammen med meg til 9.... [:D]

God kveld...Tja,var nå ikke sent opp...Ble vel vekka ca halv 8...
Også kom jeg meg i seng halv 4 i natt...[:-]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: liv83

God morgen [;)]

[:@][:@][:@]

Dårlig gjort å skrive sånt her inne.

Heldiggris[:D][:D][:D]

Signerer. Kjæmpe dårli gjort[8D]
Faktisk ikke lenge siden snuppa her også gjorde det, men føles som en evighet siden..[:D]

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: liv83

God morgen [;)]

[:@][:@][:@]

Dårlig gjort å skrive sånt her inne.

Heldiggris[:D][:D][:D]

Signerer. Kjæmpe dårli gjort[8D]
Faktisk ikke lenge siden snuppa her også gjorde det, men føles som en evighet siden..[:D]

Får det sikkert igjen seinere at hun sover så lenge nå da.. [&:][:)]

John Ruben sov til 9 i dag - da våkna han av en "huskelapp" på telefonen min[8D]

Back
Topp