God morgen

desembermor

Glad i forumet
Hei alle desembermødre. Hvordan har dere det i dag?? Jeg hadde en fryktelig dårlig kveld i går!!! Noen andre som fortsatt er i humørsvingninger?? Føler ikke jeg har kontroll på noen ting. Stakkars han jeg bor sammen med og barna. JEg blir så sint og irritert og i neste øyeblikk sitter jeg å gråter. Noen fler som har det sånn[X(] Det er så frustrerende å ikke vite hvorfor jeg plutselig sitter der og gråter, alt er liksom plutselig så trist og leit.

Disse hormonenen tar helt stryringen noen ganger og føler ikke at jeg klarer å følge med.

Joda, joda.. Masse!! sambo er helt frustrert til tider.. Har hatt noen heftige krangler jah.. men heldigvis ordner det seg alltid. han er veldig tålmodig.. Lei av å gråte for ingenting....... Man blir liksom så nærtagende..[:(]
Men, det komme da heldigvis noe positivt utav dette..

Du har forresten full innboks Desembermor.. [;)]

Åjoda!![:D] Blir mæst sint æ da, men merka at tåran ikke e langt unna mang gang å ja (enkelte sanga å d å sjå at folk bli skikkeli gla e nå som jør augan blank ja..).. I går fikk æ ett utbrudd da sambo'n itj ha skrivvi på saft på handlelista (ha egentli virri tom i mang uka..), så æ tok heile lista å skrota over alt som sto der å kasta den...[:D] Åsså fikk æ dårli samvittighet å mått prøv å tyd d som ha stått..[8D]

ORIGINAL: goldpen

Hehehe.... joooda.

exactly......

Back
Topp