God Morgen

Lykke!

Forumet er livet
Må bare fortelle at sara har sovet fra 2315 til 0730  i dag. Hun har sovet hele netter før også men da har hun våknet mellom 5 og6 og spist å sovnet igjen. Jeg skjønte at vi hadde sovet lenge jeg spratt opp for å sjekke om det var liv uff det er en ekkel følse.Da våknet hun når jeg la hånden min på brystet hennes[:)] Så nå sitter vi her og resten av huset soverKjedelig.....Ha en god dag folkens

så herlig da[:D] vi har begynt å sett bagen t vogna oppi senga t mariell fordi ho sov  ikke i senga, så i natt sov ho fra 2300 t 0300,fikk mat, sov t 0600,fikk mat å sov t 1145...ble nesten litt redd når ho sov så leng, men ho å spist mere mat siden d gikk så mange timer mellom.

Kjempe deilig vanligvis så har hun sovet til 0530-0600 og jeg har vært fornøyd med det...

Heldig dere er... her har det vært amming kl 2130-2330-0100-0300-0630-0830-1045..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Å fy det var gjevnt gitt.....håper det blir bedre etterhvert da[:D]

Enkelte netter har han holdt seg med tre timers mellomrom... og det har vært så godt! Men mageknip og forkjølelse gjør at han er våken og maser etter mat hele tiden. Han spisre ikke mye av gangen før han sovner av utmattelse. Håper på bedring snart...

Godt å høre at flere har vært/er gjennom det samme... Føler meg sliten, irritabel og lett til å ta til tårene...

Takk for gode ord!
Skal ta til etterretning det med å sove på dagtid fremover... ikke klart det i dag, men skal legge meg ikke altfor sent.

har prøvd å sov på dagen æ å no, både i går å idag. hjelper mye. i dag sovnet vi begge rundt halv 7 å sov t halv ti,i kveld altså, men vi trengte d begge to. så våknet gullet å fikk mat, no ligg ho å søv igjen, våkne sikkert ikke før en gang i natt å vil ha mat igjen. egentlig så har vel æ å skulla lagt mæ får natta, men e alt får våken no siden vi sov så leng så seint på dagen...

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: Irene30

Godt å høre at flere har vært/er gjennom det samme... Føler meg sliten, irritabel og lett til å ta til tårene...

Som om jeg skulle sagt det selv...[8|]
Her kan lillegutt plutselig hylgrine i "søvne" pga mageknip..går til Osteopat for kolikken, men syns ikke jeg har sett noe bedring enda[:(]Dakar lille gutten min...

Uffa... de skal ikke ha det greitt disse nurkene våre.
Jeg funderer mye på om det er jeg som forårsaker mageknipene hans, og vil så gjerne endre det jeg spiser/drikker/gjør feil om det er det.. Men vanskelig å vite!

Er det noen som vet hva man absolutt ikke skal spise/drikke ??

Har tenkt på det der...
Men jeg er så glad i ost, youghurt og melkeprodukter at det blir vanskelig!
Alt har jo melk i seg som jeg liker... Hm...[8|]
Pleier spise hvitost, leverpostei eller brunost jeg. Liker ikke kjøttpålegg på skiva... isj!

god morgen jenter. får ei natt!! mariell va våken fra rundt ett t nesten 6 i morrest, hadd vondt i magen sin, prøvde me sukkervann igjen å d funka jo,,, sov fra 6 i kvart på ett i dag. så søvn fikk vi no, men enn om ho kunna sovet så leng når d va natt sånn at vi slipp å snu døgnet sånn....

Huff... det skal ikke være greitt. Håper det ordner seg på sikt.
Får hun avføring eller er det forstoppet?
Benjamin har bare knip han, men det holder oss bra våkne med korte mellomrom
Håper Mimifom'en virker snart...

d e ikke forstoppet nei trur æ. ho hadd no godt me avføring på dagen i går. trur d bare e knipe her å.. men etter  sukkervannet så kom d masse luft iallefall, å sånn va d i dag å, ho hadd d trasig å vi hadd i ho sukkervann å da kom lufta ut..

Så bra det funket da. Her ser ingenting til å funke.. det kommer både avføring og luft ut til tider, men likevel så er det mer. Han opprettholder vel en del luft der inne ved å spsie annenhver time.

Back
Topp