God morgen!!

Guria

Elsker forumet
Nå tror jeg jammen jeg melder meg på babyboom!!!

Her kommer min test fra i dag tidlig, jammen lyste den ikke det hyggelige ordet gravid til meg [;)]

Kjenner jeg er skeptisk ennå, kan det virkelig være sant?

Så fantastisk! Gratulerer så masse.

Gratulerer så mye. [:)][:D][:)]
Fantastisk nyhet å logge seg på til.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer så kjempe masse snuppa[:D]

håper vi alle blir med på denne babyboomen[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Gratulerer så mye. [:)][:D][:)]
Fantastisk nyhet å logge seg på til.

Håper jeg også blir med på boomen neste uke [:D]

GRATULERA SÅ UTRULIG MASSE!!! Du er gravid[:)][:)][:)][:)]

Gratulerer Guria!! Så utrolig bra!!! Håper jeg kommer etter i morra... Men hadde ikke du testdag i morgen også? Sniktestet litt... Men spiller ingen rolle det nå... Jeg har ikke turt...venter til imorgen..

Ikke nødvendig å være skeptisk, får det ikke klarere enn det der [:)]

Gratulerer såå masse!

det var virkelig en god morgen!!
gratulerer så masse, lykke til =)

Gratulerer så masse, da må du oppdatere babybom lista vår, du blir agent 004 nå dersom jeg ikke husker feil[;)]

Lurer på hvem som blir agent 007 jeg, OK jeg tuller vel litt med den lista da, men det er jo litt artig med nummer på oss da, he he...

ORIGINAL: po

Gratulerer Guria!! Så utrolig bra!!! Håper jeg kommer etter i morra... Men hadde ikke du testdag i morgen også? Sniktestet litt... Men spiller ingen rolle det nå... Jeg har ikke turt...venter til imorgen..

Har egentlig det, men bestilte 6 strips og en digital graviditetstest. Så da begynte vi på søndag, men har og er liksom ikke sikker på om det er sant! Mannen min hadde så lyst til å bruke den digitale i dag, det er jo bare en dag igjen til den opprinnelige testedagen. De på sykehuset bare lo av oss, av at vi ikke hadde klart å holde oss. [;)]

Gratulerer så kjempe kjempe masse[:D]

GRATULERER KJMPEMYE[:)][:D][;)]
VELKOMMEN INN PÅ FEBRUARFORUMET, DET BLIR KOS[:)]

ORIGINAL: Litolus

Gratulerer så kjempe kjempe masse[:D]
[:D][:D][:D]

Gratulere så masse!!! [:)]

Back
Topp