God morgen

babyT

Forumet er livet
Nå er det lørdag og langhelg. Deilig!

Håper dere som bor i sør får nyte været i pinsen, her er det 2 grader og kuling, så her er det fint innevær for å si det slik. Kanskje vi skal benytte sjansen til å få rydda opp litt på inneboden og gjesterommet...

Håper dere alle får en flott pinse!

[:D]God morgen, ja[:)]
Her i midt norge er det lett overskyet 8 grader.
Jeg har nettopp kommet inn fra fjøset, har vært å melket kyrne no.
No skal jeg kjøre min lille prinsesse på ni år på ridning, hun har helt hestedilla[:D]

Det blir godt med langhælg igjen ja, god helg og pinse, alle sammen[:)][:D]

ORIGINAL: livslyst

Uff stakkar dere!![:-] Her nyter vi finværet. Skal prøve å sende noen varmegrader og solstråler oppover til deg. Ha ei god pinse uansett![:)]

ORIGINAL: livslyst

Uff stakkar dere!![:-] Her nyter vi finværet. Skal prøve å sende noen varmegrader og solstråler oppover til deg. Ha ei god pinse uansett![:)]

Solstråler er det i grunnen nok av, men om du kunne gjøre noe med den sterke vinden og temperaturen så hadde jeg blitt glad [;)]

Har nå brukt dagen til å gjøre rent i leiligheten. Deilig [:)] Nå skal vi straks opp og handle litt før butikkene stenger.

Riktig god pinse til deg også, babyT og alle dere andre.
Kos dere masse, og nyt denne langhelgen.  [:D]

eh...god kveld, har vært ute mesteparten av dagen, er nok litt varmere her, hatt på meg skjorts og bikinioverdel her, pga Crinone og eh...truseinlegg av bomull så er det ikke bikini bukse på meg når jeg solet meg på verandaen tidligere i dag.

Har elles holdt på litt ute, nå skal jeg i minibanken, bensinstasjon og deretter akvariumvask. Og lage litt nistemat til i morgen, svigermor blir med meg til Hvaler for å hente bunaden, vi tar det som en kosetur, picknik på en eller annen strand vi finner på vegen hjem. Det er nok ikke så mye åpent, men det er noe som foregår i Pinsen så vi får høre med sydama hvor det er. Kanskje et museum dersom det er åpent.

Back
Topp