God morgen

Dina_

Elsker forumet
Hva bringer dagen deres i dag?
Vi skal på jule avsluttning på den ene jobben min. Så håper jeg at jeg skal på den andre jobben min med oppsigelsen min[:)]
Så skal vi være med pappaen min ut å handle litt. Mangler ennå julegave til min kjære[8|]
Så skal vi ut å bytte litt pakker.[:D]

GOod morning...[:)]

I dag skal vi dra hjem til mamma.... og svigers og resten av familyen da... Skal være der til etter nyttår... Så jeg må pakke ferdig her, huske og få med alt, lempe inn i bilen og kjøre 2,5 time med Leon alene... [&:] Hååååper han har tenkt og sove,er så kjedelig vist jeg må stoppe 1000 ganger...[&:] Sambo skal ha julelunsj med jobben idag så han kommer etter senere. Jeg skal nemlig til frisøren hjemme så må dra litt før....... Blit godt og få ordna seg på håret vertfall :)

God morgen, og huttemeitu!!!

Her er det 12 kuldegrader nå, så blir inne idag. Har ingen planer. Skal få ryddet spisestuebordet og strøket juleduken.

Ellers skal jeg kose med jenta mi[:)]

Ha en fin dag alle sammen!![:)][:)][:)][:)]

God morgen alle sammen[:)]
Er hjemme sammen med Aleksander i dag også. Passer meg veldig fint, siden jeg er blitt syk selv[:'(]
Ellers fikk vi baket julekakene i går[:D] 
Så nå koser vi oss bare[:)]

Regn og vind her i dag...
Venter på at jule snøen skal komme... [8|]

GOD MORGEN!!
I dag skal vi på juletreff med naboene, har kledd Malin i juleklær.
[:D]Det blir kjempe koseligt[:D]
I kveld er det Idol finale!!!!

Ha en flott dag alle sammen!!

Jeg skrev feil, det er ikke 12 kuldegrader, det er 14 kuldegrader [&:]

Uansett skal jeg ikke ut av døra idag! [:)]

God morgen [:)] Må vel begynne å finne frem det som skal pakkes ned og tas med til julefeiringa. Vi reiser i morra tidlig/formiddag. Ellers må jeg få levert ut de siste julegavene og julekortene. Så da går vel dagen [:)]

ORIGINAL: Skilpadde

God morgen!

Tante Sofie: Skrekkelig kaldt hos deg da! Her er det heldigvis så mye som +1 grader. Kaldt det også, men det går i det minste an å gå ut i det.

Ellers er det tykk tåke her. Vet ikke om det blir noen langtur ut i dag, men vi får se. I går sov Malin fra 10 til 13, og jeg er spent på om hun gjør det i dag også. [:)]

Tror vi skal gå og kjøpe juletre i dag. Eller så tar vi det i morgen. Men det begynner jo å bli litt utplukket nå, så vi burde vel få det gjort snarest.

I kveld skal vi på babysvømming hvis alle føler seg friske nok. Og etterpå er det Idolfinale!!!

Ja, det er bikkjekaldt her!!! Du kan se frosten i lufta til og med. Sånne bittesmå smøkrystaller. Men nå er det "bare" minus 12 igjen...

Heldigvis er det meldt mildere og på julaften er det meldt 2 varmegrader(!)
I morgen er det meldt 4 minus, det er akkurat passe temperatur. Liker ikke at det knirker i snøen når jeg går ute.

Trodde liksom at det var på vidda det skulle være så kaldt jeg. Ikke her, 20 minutter unna Oslo[&:]

Jeg husker kun tilbake til forrige vinter jeg da... Da kom ikke første snøen før 6.januar 07, husker det så godt. Da ble Oliver 3 år. Og vi hadde ikke kuldegrader før langt ut i desember. På julaften var det 5 varmegrader. Så derfor syns jeg det er litt for kaldt nå.
Er ikke så glad i snø heller, men kjekt for Oliver da. Som elsker å ake.[:D] Han får heller ikke vært ute, altfor kaldt. Derfor er det bra at det blir litt mildere, så han kan være ute i romjula[:)] Sofie har vært inne siden søndag hun. Frister ikke å dra henne ut i dette kalde været.

idag er det full rulle her hjemme. står på som f... for å bli ferdi til jul.

har en liten pause nå.

så jeg skal jobbe i hele dag

Back
Topp