God Morgen

Amalia

Glad i forumet
Hey ikke værst bare meg og ei til her? Tror jeg må ha slått meg i hodet eller så trenger briller:)
wv.. Celine sovnet 21.15 i går og så til kl.03.00-30 så har hun vært våken siden det:( Skravlet og synget og plaget meg, så ikke mye søvn i natt nei. Hun sovnet litt kl.06.38 men har våknet nå igjen kl.07.05 skjønner ingen ting akkuratt som hu har slutta å sove, kanskje hun sover en til to på dagen og det er allt.
Får håpe det ikke blir en vanne detta. Andre natta hu holder på sånt. Tenkte jeg sku prøve å amme da i natt ,men nei da lagt i fra sult:(
kan hun ha våken periode? Natt til mandag var hun som som i natt og natt til tirsdag sover kjempe fint, så natt i dag da. Håper hun får en sove peridode jeg. Synes hun sover veldig lite, men får mat vær 3 time. Prøver å legge henne på dag tid og på etter middagen,men liksom slutt på det nå må liksom tvinge henne..:(
Flere barn sover like lite som Celine har gjort i natt ????
Kanskje deres synes jeg klager ,men ikke rart når jeg ikke er vant til detta og ihvertfall ikke skjønner en drit:) Er jo vant til at snuppa sover fra kl.21.30 til kl.09.15 :)
Hun synger og hyller om natta og skravler og slår og sparker.Skraper i sengekanten.. S¨å nå er jeg stup trøtt, Hunden min er TRØTT og katta er lei av snakkingen til Celine.haha hadde ikke vært for at jeg får besøk kl.12 så hadde jeg prøvd å lagt meg.

PS: Celine er veldig bli da.. ler,men å sove har hun ikke hørt om. Kanskje hu har slutta med det?

Mamma sier hun sover for lite , jeg bare ok,men jeg kan vel ikke tvinge henne til å sove når hu er lys våken???? Hva gjør dere da? Har dere tid på dag tid ungene deres skal sove en til to timer???

A har hadd nok ei urolig natt, må vel inrømme at det tar godt på energien min[&o]
Aner ikke hva det er, men han skal ha puppen i munnen hele tiden.. drikker ikke noe særlig.. bare kos eller hva det er.. prøver å putte i smokken, men den er visst ikke god nok.. endte med at jeg måtte gå å legge meg på sofaen, men A sovende oppå mg[:-] å da sov han[&:]
Han sov lite i går formiddag, så jeg var så sikker at han fikk ei god natt.. men nei[8|]

nå har egentlig dette tullet med surkingen hans vart i 4 uker... surksurksurk[&o]

Ja, skrikenes baby ja, har det samme her. blir GAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke vil hu sove, ligger henne i mine armer så vi kan kose.. phø ikke talom. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre;(
Tatt litt smertestilene på tendene ( tror det sprenger hos henne) får nå er hun ikke til å ha i huset:(
Uff jaja, hun må jo få låv til å ha sånne dager også, men jeg føler meg helt hjelpes løs og ikke minst ubrukelig når allt jeg gjør ikke funker:( får håpe det går seg til allså:)

ha en fin dag vidre..hu har heller ikke spist siden kl.5 og ikke talom at hu vil ha mat eller noe, ny bleie har hun,men bare skriker:(:(

grei natt her,var våken 0030 og 0330,måtte vekke han 0745,for vi skulle kjøre bror på skolen.
har begynt med nan på kvelden,og det har da hjulpet litt,er bare våken 2 ganger nå og ikke 3.
Så nå har jeg en teori om at det blir enda bedre når han begynner med grøt!!

litt skuffa,for det er ikke beverly hills[:@]slutta så spennende i går,men det var tydeligvis siste episode[:@]

ja ja,mere tid til husarbeid(les:BV)

skal en tur til byen i dag,har litt igjen,også ville farmora til eldste møte oss for hu hadde gaver til han(har ikke sett hu på 1 1/2 år[&:])

jeg har klart å ligge unna julegodtet,men kjenner suget ja!!!!

Helt ok natt, lillegutt har sovet i hele natt men jeg blir vekket av stadige mareritt og vonde tanker.
Greier ikke legge fra meg kolisjonsopplevelsen, begynner å bli sliten nå.
men men det går nå går seg nok til snart det og..

I dag skal jeg bare ta det med ro å gjør ferdig de siste juleforberedelsene. Ut å kjøpe de 2 siste julegavene i dag og handle inn til jula.
Tenke og å bake brød i dag det rakk jeg ikke i går..

Så dagen blir nok helt grei.

Ha en fin dag jenter!!

julian har sovet inatt!!!!!!!!!!!!!!! juhuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!
jeg er faktisk nesten uthvilt!!

han våkna bare en liten stund for mat i 3-4-tida og sovna igjen med en gang!! digg!!!!!!!!!!

idag skal jeg møte en venninne og levere julegaven hennes, og så har jeg et par ærender.
merker at det nærmer seg jul, blir litt stressa av det! [:D]

ORIGINAL: *Ly*

ORIGINAL: Amalia

Ja, skrikenes baby ja, har det samme her. blir GAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke vil hu sove, ligger henne i mine armer så vi kan kose.. phø ikke talom. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre;(
Tatt litt smertestilene på tendene ( tror det sprenger hos henne) får nå er hun ikke til å ha i huset:(
Uff jaja, hun må jo få låv til å ha sånne dager også, men jeg føler meg helt hjelpes løs og ikke minst ubrukelig når allt jeg gjør ikke funker:( får håpe det går seg til allså:)

ha en fin dag vidre..hu har heller ikke spist siden kl.5 og ikke talom at hu vil ha mat eller noe, ny bleie har hun,men bare skriker:(:(

Hun er vel sikkert trøtt nå da?[8|] Har du prøvd å trilletur med vogna? Sovner hun da?

SOVE??? det har ikke hørt om. Hu virker trøtt klør seg i øyne, men nekter å sove, tok tempern på henne nå hviste 37,1
Tenkte jeg sku trille henne i vogna snart ja, det har hjelpet før. Nå er det 5 1/2 time siden hu spiste og vil ennå ikke ha mat. bare tyger og tyger på fingra og mine og smokken:) så godt mulig det er tendene.:) Kjører på med Dentinox men ser ikke ut til å hjelpe ennå ( tenkte på søvn) klær fært ennå. men så lenge hun har nytt med Dentinox eller smokk med maltexstrax på så er hun stille:) men mor holder på å sovne. Men venter besøk kl.12 så får sovne tilig i dag, kom celine vil sove på natta da:)

plus hun fiser ekstemt mye, så da har hun vel ikke vondt i magen???

Ja, så var det bare 5 dager igjen! Har hatt en litt slitsom natt, Leopold har våknet ofte pga vondt i magen (hatt det de siste dagene). Heldigvis var mannen min hjemme i natt og hjalp til litt[:)] Nå er han på jobb, kveldsvakt, og etter han kommer hjem ikveld har han fri helt fram til 2. juledag! (heldig med turnusen i år[:)])

Nå ligger godgutten min og sover, tror det vonde er ute av magen nå, og håper han sover leeenge.

...og så får vel kanskje jeg rydde og vaske litt, hvis jeg bare kommer meg unna dette forumet her....[8D]

Back
Topp