God morgen

Dina_

Elsker forumet
Hva skal dere i dag da?
Jeg skal kjøre pappa min på jobb. Han får ikke kjøre bil enda etter bypass oprasjonen.
Så skal jeg til frisøren. Gleder meg sånn[:D]
Når PappanTilMaylén kommer hjem skal jeg en tur i stallen.

Ha en flott dag jenter å gutter[:)]

Morgen!

Oppe kl 07 vi[8D] Da nektet Oliver å sove mer...totalt 3 timer med søvn på meg[&:] Idag skal jeg lese enda mer til teorieksamen...off...som jeg skal ha på onsdag om vi har fått penger til da. Ellers blir det litt klesvask og skal tenne opp i ovnen...litt småkaldt her.

Hei...[:)]

Idag skal jeg rydde litt i stuggu, så lurer jeg på å ta en tur og handle inn litt mat og ting til marsipana jeg vil lage... :) I kveld er det trening[:)]

Ha en fin dag alle!

God morgen
Vi har også hatt en heller dårlig natte søvn
Minsten var våken fra 3 til 4, gjeeeesp, litt trøtt i dag ja.
I dag skal vi på kafe med barsel gjengen, det gleder vi oss til
Ellers ikke de store planene.
Ha en super dag alle sammen

God morgen snupper!
I dag skal vi fint lite. Skulle gjerne har rømt huset, for her graves det og bankes det ute i gata vår. Jeg blir snart SPRØ[:@]! Men siden sambo dro med bilen som har barnesete og det er såpeglatt ute, må vi nok holde oss inne.
I kveld skal jeg og mamma en tur på grava til pappa, og så håper jeg å få trent litt. That's all for today folks!
Ha en fin fin dag!

[:D]God morgen![:D]

Idag er bynner pappa til nora pappa-permen sin! Deilig å ha han hjemme her!![:D]

Jeg skal til legen, på kontroll idag.. litt spent...ellers så håper jeg på å få gjort ferdi litt flere julegaver... bake,bake,bake...[:D]

Nora må ligge i vogna si i gangen å sove duppene sine idag, er -12,5  grader her... brrr...

Ha en toppers dag alle sammen![:D]

Good Morning!

I dag skal jeg lese som en gris!
Har norsk prøve på fredag og "eksamen" i samfunn på torsdag (tema får vi ikke vite før vi kommer inn)[8|].
Så har en del å lese.
Så skal jeg skjekke hvor mye penger jeg har, så kanskje det blir en liten shopping tur om jeg har råd[:)].
Kanskje jeg finner en passende hår farge[8D].

Klemmer fra Sandra [:)]

God morgen!![:D]

Back
Topp