God Morgen

• Trådstarter Trådstarter Gjest
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest

Guest
I dag ville Celine stå opp kl 06.00 hun...På slaget [&:] Å det er ikke mamma helt klar for..Sitter her helt i tåka og ganske trøtt..men men! Får legge meg litt når hu sover igjen etterpå!

Skal dere noe spennende på en lørdag da?

Idag skal vi julemarked vi. Masse masse boder med alt mulig slags dilldall.
Hest og kjærre og salg av vafler, julegrøt og gløgg....Mmmmm!
Skal bli så koslig!

Får sikkert brukt litt penger idag å [:)]

Ha en flott lørdag jenter.

Linusen vånka kl 7.30 han.. men vi stod ikke opp før kl 8.30. Pappan og storesøstra sover enda.
Blir nok alene med ungene i dag, siden gubben må gjøre ferdig et bilstereoprosjekt i dag.
Hadde jeg bare funnet kortet til gubben, så hadde jeg og dratt å brukt litt penger!!!  Men vi kan ikke finne det hærsens kortet!!!!!!Har og planer om å sette sammen pepperkakehus i dag, og å sette en kakemann deig. Og muliggens får rydda å støvsugd gangen og trappa.  

Vi skal på Åpen julegård idag. Er en landbruksskole rett i nærheten her som arrangerer det hvert år. Har sjøl gått på den skolen og vært med å arrangert et par år så det har liksom blitt en førjulstradisjon for meg det. De første årene var det mest for å treffe venner og kjente, og de 9 siste årene som en hyggelig ting å gjøre sammens med barna.
Så idag skal vi se på dyrene, se på hesteshow, hundeshow, motorsaging, julespill, finne nissen, hoppe i høyet, kjøre traktor, lage julepynt, shoppe ting fra de som har stand der, spise julegrøt og se hva annet det er å gjøre der... Også skal jeg prøve å ta bilder av ungene i høyet der, kanskje det blir noe julekortmotiver?

Nei jenter, nå må jeg få i ungene noe mat så vi kommer oss avgårde! Ha en flotters lørdag...

her sov vi ganske lenge, men e ikkje opplagt i det heile tadd, har fådd sånn hersens omgangssyka...natt te i går...va bære heime å lå i senga...Sigve måtte ha barnevakt...Formen e bedre i dag, men ikkje på topp...Håpe at æ e mykkje bedre i mårra, sånn at æ får forn i barnedåp i mårra (Sku egentli lage kaka, men det måtte æ få ho mamma te å lage) Å være sjuk e no d***....[:(]

Back
Topp