God morgen!!!

Iroim

Elsker forumet
Dagen vår startet kl 02.17.. Da skulle Leon opp, men mammaen hans nekta frem til 05.50.... Blir bittelitt sliten av dette søvnmønsteret lillegull plutselig fikk for seg etter at vi flyttet... Merkelig egentlig... For han har jo egentlig alltid

n ........bbbbjj j n , , sier leon om saken[:D]

Uff, det hørtes slitsomt ut...

Her sto vi opp kl 6 i dag. og nå er vi i gang med å pynte litt til jul... ikke så mye enda da, men nye gardiner blir det[:D]

Slitsomt ja. Thea sovnet 0030 i natt og ville opp igjen 0500. Skjønner ingenting av henne lenger jeg. Virker jo ikke som om hun trenger søvn i det hele tatt. .

Er så rart å lese her inne, for mange har dette problemet med søvn.

Nå sitter leon i mei taien sin på magen min å sover... Bare det og gå tur som funker..... Gir jeg opp for fort her eller???? Han hyler om jeg prøver å legge ham i senga eller vognen...

store problemer med søvnen her å gitt... hver natt våkner hun i 1-2 tiden på natta å holder det gående til 4-5  tiden.. er så slitsomt og jeg er såååååååå lei av å ikke få sove på natta.. har ikke sovet en natt på over et år nå,jeg vil jeg vil jeg vil...særlig tungt er det når man skal opp på jobb dagen etter[&:]

Back
Topp