God morgen

Tuvasm@mm@

Gift med forumet
jenter...  Tenk første mann til å si god morgen, slettes ikke værst..

Her sover vesle snuppa enda, så det er bare meg og thea som er våkne..

Hva slags planer har dere for dagen da? Her for jeg prøve å få vasket en hel del klær, en tur på butikken, ellers ingen planer..

Ha en super dag da jenter...

God morgen! [:D]

Vi skal på 9-mnd-kontroll i dag. Det blir spennende å se om klumpen har vokst noe... Han er jo så aktiv om dagen nå, jeg synes det ser ut som om han har blitt rent slank, jeg. [8D] Forøvrig blir det vel mest pusling her hjemme, tenker jeg. [:)]

god morgen!!!
planer??? ska henta bilen på sambo sin jobb, og det er langt å gp i detta dritt været.. har snøa her inatt og så e d blitt vann i det[:(] så d ska bli ein slitsom tur.. så ska me vær hjemma aleina idag for sambo ska te haugesund med gutta idag...
trur me ska ta julekort bilder idag, og få begynna med det!!!

mornings....
i dag skal vi på 10mnder kontrollen det blir spennende pga jeg tror ikke han har godt opp så mye!
oxo skal jeg ta opp han er så vanskelig om natta og kvelden!
etter det skal jeg vel ingenting!

God morgen. Vi vurdere å dra på handling idag, men har ikke bestemt meg ennå. Får se.

tja.. hva skal vi i dag da? Har invitert en venninde på kakao, men snuppa hennes er bare 2 uker, og det tar 15 min og kjøre. Så skjønner godt om hun ikke vill. Men jeg er SÅ selskaps syk,og er lei av og reise til andre hele tiden. Så det ser ut til at det bare blir meg og Brage igjen, vi skal vell holde på med de koselige rutinene våre, ut og gå tur, spise litt og kose og leke! Helt topp det.. [:D]

God morgen!!!
I dag våknet jeg til snøvær og det snør enda!!!!
Planene for dagen er ikke så veldig mange.
Skal vente på svar om jeg får jobb og barnehageplass også må vi vel en tur i butikken og vaske litt klær...

Back
Topp