God morgen!

~Piamia~

Glad i forumet
God morgen alle sammen![:D][:)]

Hva skal dere i dag??
Her sto vi opp klokka 6 i dag, mini skal vell ta seg en ny dupp snart så tror jeg legger meg jeg jeg og da![;)] Ellers har vi ingen planer!

Sambo skal ta teori fagprøven som elektriker i dag, er energimontør egentlig, men hopper over på vanlig elektriker istedet, håper det går bra for han![:)][:)]

Ha en kjempe fin dag alle sammen![:D]

God morgen!

I dag har jeg et sykt barn, så da "slipper" jeg alt jeg skal gjøre utenomhus [&:]
får se hva jeg finner på da. Det er alltids noe å rydde. . . . .

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen!!
I natt har vi hatt nok en natt der Julian hylskriker i et par timer i slengen..[:'(] Han er jo så tett i nesen å brystet stakkar...
Var til legen med han i går og ga han en resept på efedrinmikstur... Er litt skeptisk til å gi han den,for jeg husker jeg brukte den en gang og jeg kjente at jeg ble urolig i hele kroppen av det..
Også har begge guttene øyekatarr så her dryppes det og skrikes[&:] Eldstemann HATER å få øyedråper!
I dag skal jeg ingenting,skal sove når Julian sover for jeg er TRØTT!!
Huff,ble bare klaginga dette...
Ha en fin dag da alle sammen[:)]

God morgen
¨Her er det skikkelig dritt vær i dag[:'(] Reg, regn og tåke[:'(]Innevær med andre ord.
Vi skal i mødregruppe, så det gleder vi oss til[:D]
Så er det babysvømming i kveld[:D]
Ha en fin dag alle sammen

God morgen[:D]!
I dag skal vi til ei venninne som også har en liten gutt. Skal spise lunsj, gå en tur og lage pepperkaker. Blir kos.
Det snør ute i dag faktisk. Bare sånn lett snø som det ikke blir noe av, men det er veldig koselig.
Ingen andre planer i kveld enn å vaske tøy.
Ha en toppers dag!

God morgen alla sammen[:D]
Elias sov til 80.30 i dag[;)]
Deeeeeeeilig ja[:D]
Blir sikkelig rydde dag her idag[&:]
Hvis jeg klarer og få opp den feite ræva mi fra sofaen[:D]

Ha en super dag alle sammen[:)]

Heisann [:)]
Her står musikken på full guff og snuppa er turbo [:)] Vi skal snart på småbarnstreff [:)]
Blir mest mulig innendørs i dag, det pøser ned og tåka ligger tjukk nedover fjella [:'(] All snøen og vinteren er blitt borte vekk i løpet av natta...

Back
Topp