Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag skal vi ut i snøen å leke oss[:)] Det blir moro for både meg og Patrick[:D] Og i ettermiddag skal jeg og Patrick lage pepperkaker.. Han har fått seg ei lita kjevle og gleder seg til å få bruke den[:)] Ha en fin lørdag alle sammen
God dag alle sammen....
Skal gjøre fint lite i dag. bare slappe av..
Må vel lade opp til en ny natt med skrik fra Aleksander[:(]
Har voktner i 2-3 tiden og er SÅ tett i nesen at han nesten ikke får puste, i natt var han også tett i brystet[:(] Så gråter han i 1 til 2 timer før han slår seg til ro...
Men bortsett fra det har vi det bra... [:)]
Her sto vi ikke opp før 09.30, Oliver våknet i 8-tiden, tok han inn til oss, også sovnet vi av igjen[:)] Men har da på 1,5 time rukket å mate og skifte på Oliver, vasket kjøkkengulvet (resten får gubben ta[8|]), vasket og ryddet stuen, vasket og ryddet badet, så nå får gubben gjøre resten. Får nemlig min eldste bror innom idag, han skal på julebord med Byggmakker (noe sånn årlige greier for de som er leverandører for Byggmakker), så hadde han så god tid på formiddagen at han kommer innom en tur. Så jeg bakte kake igår[;)]
Elelrs skal jeg rusle på butikken, så når broren min kommer fra Bodø, så kommer han innom butikken å henter meg[:D] Så jeg slipper å gå hjem med varene[8D] Ellers blir det avslapping, snop, Lyden av Lørdag (Stem på Publiners da jenter[;)]), god mat og masse kos[:D]