God morgen!

Anotherone

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Juliknøttene 2022
God morgen! :greet025

Er det noen andre som plutselig er våken aaalt for tidlig?
Kl er halv seks og jeg sitter å skrur en bokhylle! Fikk noen møbler levert i går, og var alt for trøtt til å begynne å skru. Nå derimot haha. Kaffe og fyr i peisen. Helt herlig.

Kanskje tegn på at bebi(s) kommer til å være mye våken om natten. :cool05

God morgen :smiley-bounce012
Jepp våkner ganske tidlig hver dag, men det kommer vel at at jeg må så innmari tisse!?! så klarer jeg ikke å sovne igjen :happy093
Håper jo ikke det skal fortsette slik, vil jo gjerne sove lenge i helger når jeg først har mulighet :sleep011

Yes! Våkner i 6-tiden av meg selv. Tidvis kan jeg sovne igjen, men ikke hver dag. Har hatt dager jeg våkner 5 også.. Men så er jeg dau igjen til kvelden, så kl. 21 og utover fungerer jeg ikke lenger :hilarious:

Jaa! Er egentlig veldig b-menneske, men nå våkner jeg rundt kl fem hver eneste dag. :joyful:

Yes! Våkner i 6-tiden av meg selv. Tidvis kan jeg sovne igjen, men ikke hver dag. Har hatt dager jeg våkner 5 også.. Men så er jeg dau igjen til kvelden, så kl. 21 og utover fungerer jeg ikke lenger :hilarious:

Haha, samme her. Første gang jeg er oppe FØR minstemann. :happy:

Her sovna jeg kl 20:30 i går kveld og våkna nå kl 07:30, så hvis teorien din om nattesøvn nå gjenspeiler våkentid på beibi, så er det heeelt i orden for meg xsmile9

Akkurat samme her! De siste ukene har jeg våknet før vekkeklokka, det skjer vanligvis aldri.
Noen ganger har jeg våknet så tidlig som 4.
Godt å ha god tid på morgenen men blir jo litt sliten av mindre søvn. :dead:

Regnet med at det hadde med graviditeten å gjøre, men visste ikke at det var så mange som opplever det samme :)

Oppe mellom 5 og 6 som regel. Men det er langt ifra frivillig. Det er det de to små diktatorene her i huset som styrer:hilarious::hilarious:

Drømmebaby!!! :angel7

Var faktisk så heldig med minstemor i huset. Hun havna raskt inn i rutine med leggetid kl 19 og det var kun nattevåk én gang! Har samsovet hele tiden, noe jeg fortsatt gjør, men det har vært sååå verdt det!

Var faktisk så heldig med minstemor i huset. Hun havna raskt inn i rutine med leggetid kl 19 og det var kun nattevåk én gang! Har samsovet hele tiden, noe jeg fortsatt gjør, men det har vært sååå verdt det!

Woooow! Du er heldig! :happy: Her har alle mine 3 vært på puppen konstant med masse oppvåkning, så samsoving har vært et must.
Bare snu meg rundt, servere, og sove videre. :hilarious::hilarious:

Kan jeg få låne litt energi med dere? :hilarious:

Hmm.. tja, la meg 21.30 i går og våknet mellom 6.30 (håper det betyr at vi får sovebaby vi også o_O:hilarious:) men det er pga 3åringen :hilarious: tror jeg kunne sovet ett helt døgn om jeg kunne nå! Må si jeg savner å sove ordentlig. Søvn har liksom aldri blitt det samme etter første kom :nailbiting: kanskje det blir bedre når jeg pensjonerer meg? :hilarious:

Woooow! Du er heldig! :happy: Her har alle mine 3 vært på puppen konstant med masse oppvåkning, så samsoving har vært et must.
Bare snu meg rundt, servere, og sove videre. :hilarious::hilarious:

Ja, altså.. pupping har vært, og er fortsatt(!!) En nødvendighet for henne, så hun har vel ikke sovet natta gjennom enda. Men alt skjer uten oppvåkning så da funker det alikevell.

Back
Topp