God morgen!

Babydrøm94

Betatt av forumet
JuniJubel2021
I dag følte jeg virkelig universet snakke til meg. Please si at jeg ikke er alene ‍♀️

Universet når jeg står opp hver dag: God morgen! I dag skal du ha vondt i hele kroppen, være sliten og ha null energi. For å «spice opp» skal du være kvalm i tillegg og slite med å spise mat. Enjoy!

altså, hvor lenge skal vi ha det slik? Dagene går så altfor sakte fremover

Hadde en ganske god dag i går! Men i skrivende stund ligger jeg fortsatt på sofaen å prøver å mammae meg opp til å kle på toåringen som har fått for seg at det er veldig gøy å få mamma til å løpe hver gang noe skal gjøres :hilarious::hungover: hoppet ut av sengen i dag da av at jeg hostet så fælt at plutselig var oppkasten på vei opp i halsen. Skylder på mannen som ikke gadd å kjøpe epler til meg i går kveld :rolleyes:

Jeg er også forferdelig kvalm hver eneste dag!!! Har 2 skolebarn og 1 barnehagebarn hjemme. Så opp må vi!!! Klarte å levere datteren min feil sted, regner med at skolen ordna opp. Litt i ørska da man er kvalm.

Enig, er så lei av å være kvalm nå. Bare at her er det ikke såå ille på morgenen av en eller annen grunn, men så kommer det snikende mot lunch-tider og blir verre og verre utover dagen og kvelden :depressed: Plus null energi og føler meg kald og uggen hele tia :grumpy:

I dag følte jeg virkelig universet snakke til meg. Please si at jeg ikke er alene ‍♀️

Universet når jeg står opp hver dag: God morgen! I dag skal du ha vondt i hele kroppen, være sliten og ha null energi. For å «spice opp» skal du være kvalm i tillegg og slite med å spise mat. Enjoy!

altså, hvor lenge skal vi ha det slik? Dagene går så altfor sakte fremover

Du er definitivt ikke alene!!

Jeg våknet kl.06 av kvalme, rakk å få i meg litt sjokolademelk slik at jeg hadde noe å kaste opp:wacky:
Ellers ligger jeg på sofaen, og på gode dager gjør jeg litt husarbeid. Ja, dagene går sakte.

Back
Topp