God morgen!

Pin-up

Forumet er livet
Hva bringer søndagen for dere?

Vi har vært på hytta i helgen, bare slappet av og kost oss. Ser ut til at det blir fint vær i dag også (frost og sol), så da går vi nok en tur før middag og hjemreise.
 
god morgen☺ her ligger vi på sofaen alle sammen, barnetv og kos☺
skal ut å nyte snøen før den drar nå mandag..
 
God morgen :)
Her sover gubben etter nattevakt, mens jeg sitter og dingler med bena :p
Skal på middag hos svigers senere idag :)
før gubben skal på 12 timers skiftet igjen...
så blir en veeeeldig kjedelig og stille søndag før han våkner og ikveld :p
enda godt vi skal spise nam nam middag :)
 
Ligger på sofaen o ser på TV :p ungene er vekke, likevel våkner jeg tidlig..
Skal til mamma og spiss middag (og hente mini) senere :)
 
God morgen :) vært oppe i noen timer så har rydda kjøkkenet og laget bolledeig :) no sitter eg å ammer :p
Senere skal vi på middag hos svigerfar :)
 
God morgen!
Julebord i går kveld så her kjennes det ut som jeg har vært på fylla :laughing002 Vi har barnefri en stund så går for sjokolade til frokost og Netflix på TV! Tenker vi skal begynne å gjøre huset klar for julepynt etterpå om formen er bra :happy:
 
Fortsatt besøk av svigers, tror vi skal gjøre litt praktiske ting siden vi har barnevakt.

Kjøpe en bursdagsgave, bytte en skjorte, ukeshandle i butikk (år og dag siden sist)+++

I kveld blir det pinnekjøtt og moccafromasj :)
 
Fortsatt besøk av svigers, tror vi skal gjøre litt praktiske ting siden vi har barnevakt.

Kjøpe en bursdagsgave, bytte en skjorte, ukeshandle i butikk (år og dag siden sist)+++

I kveld blir det pinnekjøtt og moccafromasj :)

Men...det er jo søndag? Alt stengt?
 
Ikke så mye! Ligger i sengen ennå... Formen er ræva :(
 
Her ligger jeg og gubben i senga enda. Han spiller Hay Day og jeg skriver her ;) høres ut som våre barn (4stk) holder på og våkne så da blir det straks frokost :) Har vært i feriehuset vårt ihelga :)
 
Sitter på båten inn til Trondheim, på vei til skolen.. Eksamenstid, så for å få gjort litt må jeg dit siden jr er hjemme :( var på skolen i går også, veldig koslig helg!
 
Skal til mor og far og bake litt julekaker og se på cup kampen :)
 
O herlige søndag! Guttene sitter med hver sin ipad og spiller minecraft (aldri vært så stille i stua førxsmile8). Mannen og voffsen er ute å måker snø. Utrolig så mye snø det er kommet! Nesten litt trist at det skal forsvinne igjen i løpet av de neste dagene.

Jeg burde skrive på mappe-eksamenen min, men er så lite motivert. Har bestemt meg for å bare ta bare ett fag på nyåret (altså kutte ut det som bygger på mappen...) Tiden strekker ikke til, og jeg vil nyte graviditeten - ikke huske den med stress og mas :)
 
Ligger i sengå og mini ligger i sofa og hører på musikk på ipaden :p vi skal ut å spise på julebord buffé med hele familien min omtrent. Masse god mat som ikke frister noe nå :p
 
Jeg sitter i sofaen med teppe å en kopp kakao, jentungen turner i en stol å ser diego på ipad:) har fått sortert å vasket klær. Skifta på sengesett, rydde kjøkkenet å satt på oppvaskmaskin! Resten av dagen skal vi være ute å leke i all den deilige snøen som har kommet :)
 
Er på jobb:) holder på å fryse i hjel. Er så kaldt :( glede meg til å bli ferdige kl 16. Då skal jeg rett hjem til sofaen :)
 
Har hatt barnevakt i natt. Så vi e nettopp våknet og ligger i sengen på hver vår mobil :hilarious: deilig å sove lenge for første gang på evigheter:) seinere blir det middag hos svigers :)
 
Vi har endelig en søndag uten kamper og treninger, husker ikke sist. Nå skal vel gutta i huset snart se cupfinalen. Så blir det en deilig søndags middag :)
 
God morgen. Jeg sov til 12.45 i dag, så har nettopp stått opp. Ingen planer her, skal bare sy inn noen tråder i teppet jeg strikker på, og så skal jeg se tv og sløve resten av dagen.
 
Back
Topp