God morgen!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hva er deres planer i dag?
Her var det morgen tiiiidlig så lillemann har sovet dubb 1 time allerede

sto opp litt seint i dag faktisk, helt til klokka ringte 7.10 sjelden. Pleier å stå opp halv6-halv7 Zzzz.. :) ikke noen spesielle planer i dag, blir stort sett det samme som vanlig. levere i bhg, handle, hjem. leke med baby, og rydde og vaske hus når baby tar sin 2.lur. gjøre lekser med skolebarnet som kommer hjem 13.30, hente bhgbarnet lage middag. legge barna jeg rydde og vaske mer :) jajaja love my life :p hihi :)

Her er det en helt vanlig dag. Vi stod opp litt før kl 7. Da vi vanligvis står opp siden vi har en i barnehagen og en på skolen. Vesla tok første dubb tidlig i dag. Vi var ute å trilla halv ti. Hun sov helt til 11, så da fikk ordna litt ute. Planta stemorsblomster og vaska noen utemøbler. Eller har jeg rydda og vaska litt klær. Må på butikken å handle litt nå før skole/barnehagehenting. Så må jeg lage middag. Gjøre lekser med eldste. Rydde og vaske litt. Får besøk av ei venninne i morgen og her ser det ikke ut!! :P Dagen går så innmari fort og jeg rekker som regel bare halvparten av det jeg egentlig skal gjøre.. men har lært meg å senke kravene litt.. litt kaos må det bli med tre barn i huset. ;)

Såå flink da! Her øver han på det samme,men har ikke helt knekt koden helt enda
Å ja med tre barn i hus må kravene senkes litt! Har heldigvis jeg lært meg

Back
Topp