GOD MORGEN

Boblefrua

Forumet er livet
9kaffe.jpg

Her er jeg lys våken, mens barna sover! Så da er vel kroppen uthvilt tenker jeg :)

God morgen! Så deilig med uthvilt kropp, da ;)

Så deilig å våkne for seg selv men barna sover:D her hører jeg mini babler i sengen:p

God morgen :) skulle ønske min kropp var uthvilt, men opp må jeg. Jordmor kaller :)

God morgen! Så deilig å ha det sånn da! Jeg sitter og glipper med øynene og ønsker meg mange timer til med søvn. Zzzzz...

God morgen er egentlig trøtt men lillegutt vekket meg...

Godmorgon så hærligt å vara uthvilt.
De e ikkje eg har sovit 4,5 timmar inatt :-(

God morgen! Så deilig med uthvilt kropp, da ;)
Veldig deilig.Tror egentlig jeg er det hver eneste dag. Men gud hvor deilig det var å være ferdig dusjet og sminket før de våknet:)

God morgen! Så deilig å ha det sånn da! Jeg sitter og glipper med øynene og ønsker meg mange timer til med søvn. Zzzzz...
Hørtes ut som meg når jeg går på første nattevakt:p Barn som er tidlig våkne? Jobb?

Her våkna hun en time tidligere enn vanlig.

I'm not made for this shit... Shit being mornings.

Hørtes ut som meg når jeg går på første nattevakt:p Barn som er tidlig våkne? Jobb?
Det har vært en urolig natt, og så våknet vesla for dagen klokken halv seks. Gjeeeeesp! Men men, her er det bare å dra seg igang! Heldigvis er det en nydelig dag! :-)

Det har vært en urolig natt, og så våknet vesla for dagen klokken halv seks. Gjeeeeesp! Men men, her er det bare å dra seg igang! Heldigvis er det en nydelig dag! :)
Jeg ble trøtt bare av tanken.
En nydelig dag her også. Minsten skal snart sove lur, og så skal vi ut å gå etterpå og spise lunsj:)

Back
Topp