Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deilig.Tror egentlig jeg er det hver eneste dag. Men gud hvor deilig det var å være ferdig dusjet og sminket før de våknetGod morgen! Så deilig med uthvilt kropp, da![]()
Hørtes ut som meg når jeg går på første nattevaktGod morgen! Så deilig å ha det sånn da! Jeg sitter og glipper med øynene og ønsker meg mange timer til med søvn. Zzzzz...
Usj:/ Er minsten mye våken om natten?Godmorgon så hærligt å vara uthvilt.
De e ikkje eg har sovit 4,5 timmar inatt :-(
Nei hon som kjempe gott men bara meg som har 1000 tankar i huvudet å så i tillegg nær du hører falcken bilen som lasta av en bil kl 03:10 så e det ikkje lett å sovnaUsj:/ Er minsten mye våken om natten?
Det har vært en urolig natt, og så våknet vesla for dagen klokken halv seks. Gjeeeeesp! Men men, her er det bare å dra seg igang! Heldigvis er det en nydelig dag!Hørtes ut som meg når jeg går på første nattevaktBarn som er tidlig våkne? Jobb?
Og hvor tidlig var det da?Her våkna hun en time tidligere enn vanlig.
I'm not made for this shit... Shit being mornings.
Jeg ble trøtt bare av tanken.Det har vært en urolig natt, og så våknet vesla for dagen klokken halv seks. Gjeeeeesp! Men men, her er det bare å dra seg igang! Heldigvis er det en nydelig dag!![]()
Det var det da... 0730Og hvor tidlig var det da?![]()