God morgen

Chihaya

Forumet er livet
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
:) Her er jeg skikkelig trøtt i trynet, men det er umulig å ikke bli smittet av gleden hos min entusiastiske familie.

Jentungen på 6 er lykken selv fra det øyeblikket hun slår opp øynene.
Mannen som normalt er den trøtteste om morgenen er i dag lykkelig som et barn for 5 cm nysnø :D

Så her har mine kjære bokstavelig talt hoppet rundt og gjort seg klar for dagen. :)

Og jeg fikk Cocio servert på sengen. :)
Guilt pleasure siden jeg ikke tåler melk, men aah.. :D av og til...

Nå skal jeg rett og slett bare fortsette å ligge i sengen og finne meg en god bok. :)

Late dager <3

Og mannen skraper bilen iherdig ute hører jeg. :D

Han må være den eneste som liker å skrape bil :D

Så hyggelig :D
God morgen! :)

Her skulle vi liksom sove til åtte, men jeg våkna før sju og ligger og ser på mobilen og venter litt med å stå opp for å ikke vekke murmeldyret ved siden av meg ;) hehe

Så deilig det høres ut! Med unntak av nysnøen, den kan godt vente litt på seg her :p
Min morgen er langt ifra like god. Bekkenet straffer meg for en intens ryddeøkt igår, søvn ble det alt for lite av og nå venter 8 timer på jobb før det er rett hjem til matlaging og besøk. Skal bli usigelig godt med helg, og perm om bare 2 små uker.

Ha en fortsatt fin dag! :)

Høres ut som en liten bit av himmelen med en sånn morgen :)

Utrolig hva litt nysnø kan gjøre med store og små :P

(Bareveldiggalddenikkeerkommetherenda) ;)

Så deilig det høres ut! Med unntak av nysnøen, den kan godt vente litt på seg her :p
Min morgen er langt ifra like god. Bekkenet straffer meg for en intens ryddeøkt igår, søvn ble det alt for lite av og nå venter 8 timer på jobb før det er rett hjem til matlaging og besøk. Skal bli usigelig godt med helg, og perm om bare 2 små uker.

Ha en fortsatt fin dag! :)
Hvis det er noen trøst.. jeg er helt av i armene og ryggen etter redebygging og handletur i går.
Styre handlevogn fra rullestol som en tulling merkes godt i dag :p

Da er det ekstra godt å kunne være lat :)

Fin dag til deg og :)

Her sov guttungen til halv åtte, og da gjorde jo jeg det også. Deilig:)

God morgen :) det hørtes ut som en fantastisk morgen :D litt misunnelig på den snøen altså ;) ser på fjellene langt borte over fjorden at det er kommet snø på de, men er vel en stund til det kommer snø her.

God morgen :D åh, misunnelig på snø, her regner og blåser det :( morgenen startet halv 6 her, men jeg nekta gå ut av sengen før halv 8 da. Så nå er unger og mann avgårde på skole, jobb og bhg. Huset er bomba her , så bør tas idag, men jeg bør også lese til eksamen ! Grrr.. Først og fremst skal jeg avgårde på innskrivning på føden og på vei hjem skal jeg shoppe noen julegaver som jeg har planlagt i hodet mitt :)

Jeg har akkurat hatt en lang diskusjon om hvordan snekkerne som jobber for meg skal gjøre jobben. Ikke lett jobb med mannen på andre siden av jordkloden, de føler jeg er urimelig vanskelig og jeg litt små irritert for de har laget en annen løsning enn vi pratet om i går+ snekker jobb er virkelig ikke mitt fag...

Har våknet 8 ganger av at mannen legger seg omtrent oppå meg og lemner meg helt ute på kanten av sengen (kremt, 180 cm bred seng). Flyttet på han 7 ganger før jeg gav opp og sto opp, spiste en herlig skive med prim, en herlig skive med namdalsgomme og drakk sjokolademelk (uuh, så sunn).

Han skulle seint på jobb så jeg gikk opp igjen og kravlet under dyna for å kosemose den gode, varme kroppen og glo på det herligste sovetrynet i 15 min før alarmen hans gikk. Jeg ble liggende i sengen etter han sto opp i håp om at han kom tilbake etter han hadde vært på do (tehehe), men ingen mann kom. Dro på meg morgenkåpen og labbet bort til vindu, bilen var borte.. En stk frustrert og skuffet, gravid kvinne ringte han opp og gråt en skvett fordi hormonene tok over. Nå ligger jeg her og dorger mens jeg vurderer å ta en dupp, jeg gruver meg for å reise bort i helgen. Bekkenet og ryggen min kommer til å dø :o

Ååå nå ble jeg mesunnelig på snøen! Litt snø nå hadde gjort hele livet mitt :p haha gleder meg så til snø

Har våknet 8 ganger av at mannen legger seg omtrent oppå meg og lemner meg helt ute på kanten av sengen (kremt, 180 cm bred seng). Flyttet på han 7 ganger før jeg gav opp og sto opp, spiste en herlig skive med prim, en herlig skive med namdalsgomme og drakk sjokolademelk (uuh, så sunn).

Han skulle seint på jobb så jeg gikk opp igjen og kravlet under dyna for å kosemose den gode, varme kroppen og glo på det herligste sovetrynet i 15 min før alarmen hans gikk. Jeg ble liggende i sengen etter han sto opp i håp om at han kom tilbake etter han hadde vært på do (tehehe), men ingen mann kom. Dro på meg morgenkåpen og labbet bort til vindu, bilen var borte.. En stk frustrert og skuffet, gravid kvinne ringte han opp og gråt en skvett fordi hormonene tok over. Nå ligger jeg her og dorger mens jeg vurderer å ta en dupp, jeg gruver meg for å reise bort i helgen. Bekkenet og ryggen min kommer til å dø :o
Gikk han uten å si hade? :O
Da hadde jeg vært fornærmet i en uke.. :p

Og søndagsfølelsen bare fortsetter.. ser ut til at Bompi Lille er enig for hun lager ikke mye liv i dag. Måtte dytte på henne i stad for å få svar. :confused:

Back
Topp