God morgen!

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hva gjør dere på denne onsdagen da?:)

Håper dere alle får en nydelig dag, både gravide og nybakte mammaer:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ligger fortsatt i sengen ettersom jeg har hatt enda en våken natt. Er fortsatt ikke i form, så blir sofa dag og syns synd i meg sjølv dag, i dag også :p

Håper dere andre får en finere dag! :p :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Levert snuppa i bhg for en liten halvtime siden. Nå sitter jeg her og ruger med strikketøy på fanget.. Må vaske huset i dag, men får se nårtid jeg orker. Ellers skjer det utrolig lite, og jeg kjenner meg helt utrolig rastløs, selvom jeg ikke får gjort noe særlig pga bekkenet. Tror rett og slett at jeg kjeder meg i hel :p

Jeg sov lenge og det virker som forkjølelsen kanskje er på vei tilbake... håååper jeg!

Ellers så kunne jeg jo tenkt meg å føde da. Tre dager over. Redd han blir så stor at jeg revner fullstendig.

Ellers må jeg gjøre noe så jeg ikke kjeder meg hjel.

5 dager på overtid i dag og merker virkelig på kroppen at den er sliten og tung. Håper jeg klarer å vaske litt i dag før jeg får besøk av frisør venninna mi som skal gi meg siste klipp før kaoset setter igang:Heartpink

Fått hentet fremkalte bilder og kjøpt album, scrappings av fotoalbumet til lillegutt her :D Ha en flott dag, damer ! :)

Jeg har siste dag på jobb før permisjon! Nå har jeg ryddet pulten og venter på at sjefen skal komme innom kontoret mitt nå før jeg går!

Blir såååå deilig med permisjon!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Hvor er dere som har født da? :p
Her i huset lærer vi fortsatt hverandre å kjenne, og det går som regel kun i soving og spising.
Nyter tida:) og i dag skal vi hente storesøster i barnehagen. Tenker det blir stas å få vist frem lillebror<3

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal forhåpentligvis på min siste kontroll idag:-) Trrmin imorgen. Så nå må hun bare komme:-)

God dag alle sammen:)jeg og mannen har hatt en liten kose dag i dag,vi har vært ute og spist lunsj og gått litt på kjøpesenter..venter fortsatt på att kroppen skal bygge seg opp til fødsel,men det virker rolig!!

Sov "lenge" (8.30), leverte i b.hagen, støvsugde og vasket litt klær, så på godmorgennorge, brettet klær, så NAVet jeg litt (har ikke mottatt papirer enda, og permisjonen startet denne uken!!), så lå jeg på benken resten av dagen, sov litt før jeg hentet snuppa i barnehagen. Nå er det middag snart og snuppa skal på fritidsaktivitet .. Slæækk men deilig dag i dag! Er helt greit å ha en dag uten planer syns jeg!

Her er d rolige dager....vi sover lenge:-P hu får mat når samboer drar på jobb v 6 tia så da koser vi oss og sover lenge i senga:) ellers så er d bare kos, soving og mating d går i...:) godt å bare ta d rolig hjemme den første tia uten at man må ut på noe...:) må få inn litt rutiner på ting, å ting tar litt tid;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Her går det stort sett i spising og soving. Så er mest på dagen, og spiser mest på natten . I dag har vi vært på vekt kontroll - over fødselsvekt nå. Og så på kafé besøk med kolleger. Veldig koselig. Lekt litt med storebror. Nå slappe av med lillemor på fanget.

Sov "lenge" (8.30), leverte i b.hagen, støvsugde og vasket litt klær, så på godmorgennorge, brettet klær, så NAVet jeg litt (har ikke mottatt papirer enda, og permisjonen startet denne uken!!), så lå jeg på benken resten av dagen, sov litt før jeg hentet snuppa i barnehagen. Nå er det middag snart og snuppa skal på fritidsaktivitet .. Slæækk men deilig dag i dag! Er helt greit å ha en dag uten planer syns jeg!

Hva sa de på nav? Jeg går også ut i permisjon denne uken, og har fremdeles ikke motatt noe brev fra nav:-/

Vi har kosa oss i hele dag, hatt besøk nå ikveld og nå sover veslegutt igjen :) var veldig våken nå gitt, så blir spennende å se når han våkner nå neste gang :)
Har fått unna litt husarbeid idag, med kjempegod hjelp fra sambo <3 så nå skal jeg henge opp no klær :)

God kveld sier jeg da:)
Har bare tatt det med ro. Har hatt mamma og farmor på besøk og det var bare kos. Så har jeg tatt runde nr to med modningsakupunktur. I morgen må jeg ut å handle en god del, så greit å ikke gjøre så mye i dag:0

Hei og god kveld dere:)

Dagen i dag har bestått i masse babykos og besøk av familien .

Sto opp tidlig med vesla , bakte kake til gjestene og fikk dratt over gulvene i en fei.

På kvelden ble det bading av baby, og hun synes det bare blir mer og mer stas nå. Ikke noe gråting i kveld ;)

Nå ligger hun i armene mine å sover.
Legger henne staks i vuggen ved siden av meg og håper på at jeg får noen timer med søvn i natt....

I går kom vi hjem fra sykehuset og hadde vår første natt hjemme :) veldig rart å komme hjem med en baby :)

Hva sa de på nav? Jeg går også ut i permisjon denne uken, og har fremdeles ikke motatt noe brev fra nav:-/

Den var under behandling .. "Men du får jo lønn fra arbeidsgiver" sa de, jeg tolker det som om at vi som får lønn fra arb.giver har lengre begandlingstid..

Ja de sa det på nav her at de som hadde arbeidsgivere som forskutette lønn prioriterte de ikke

Back
Topp