God morgen

stjerna85

Forumet er livet
God morgen alle sammen!!
Sovet godt??

Store planer for dagen??

God morgen gry!

nei har IKKE sovet godt [:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Skal ikke gjøre så mye i dag...vaske litt klær å sånnt, men ikke mye aktivitet fra den her tøtta!!!

Du da?

kathrine

Nei, jeg har faktisk heller ikke sovet godt. Og nå sitter jeg på jobben, og har absolutt ikke lyst til å være her i dag [&:]

Men håper dere får en kjempe fin dag [;)]

Nei, har ikke sovet godt på flere uker, jeg. Våkner omtrent hver time pga. bekkensmerter, og må da snu meg rundt på den andre siden. Og så er jeg oppe og tisser to-tre ganger hver natt. Så jeg er avhengig av en liten middagslur på sofaen hver dag.

Er på jobb, jobber 75% nå og det fungerer greit. Hjelper mye med to timer kortere arbeidsdag. Så blir det hjem og spise middag, sove en dupp, og så skal vi ut og handle litt babyutstyr som vi mangler.

Morn morn[:)]
Ingen planer enda?
Er sykemeldt så jeg tror jeg tar det med ro, sover dårli på nettene og sliter med stiv nakke og haudpine[:o]
Kansje en tur ut.. fint vær 8 gr , men masse vind.

Edvine
13 uker+4 dager[:D]

Jeg har ikke sovet så veldig mye, tenkte jeg skulle få meg et par timer på øye snart.
Ikke lenge siden jeg kom hjem en liten tur fra føden. Trodde vannet hadde godt, men det var det dessverre ikke.

Ellers vist lysten er der når jeg våkner så hadde jeg tenkt til å få gjort noe her hjemme...

ORIGINAL: toveli6

God morgen til deg også[:D]
Men først; HVA gjør du her.... Kom deg på føden[:)],,,,,

Har sovi nesten hele natt Oliver våknet kl 5, så er fornøyd med det[:)]
Skal i banken senere idag og høre om et mulig huskjøp, har bare to soverom her vi bor nå, og er litt trangt[:-]
Håper det går bra hvertfall, vil ned og høre hva mulighetene våre er, så får vi jobbe utfra der[:D]

Ellers er det bare bra[:D] Forsatt en god dag alle sammen

Krysser fingrene for at du får lån.....

God morgen, ja jeg har sovet godt i natt. Har ingen store planer for dagen, snuppa og jeg skal kose oss hjemme. Skal ut en liten tur, hvis det ikke er så sørgelig glatt. [:)]

God morgen ja.. eg hr ikkje sovet godt i natt. tutto her i huset har funne ut at hu skal vakna kvar 4 minutt og skal ha tutt eller noko anna tull..[:@][:@][:@][:@]
Men ellesr skal eg lage bord kort til 50 mann, so skal eg på besøk til svigerinna mi!

God Morgen[:D] skolen da det er mine planer...og hotell cæsar i kveld...hehe du da gry??[;)]

god morgen... jeg har sovet som en stein så det er godt, skal på jobb i dag.. ellers skal jeg bare ta det med ro og sitte litt her kanskje[:D] ha en fin dag videre alle sammen

ORIGINAL: Becca

God Morgen[:D] skolen da det er mine planer...og hotell cæsar i kveld...hehe du da gry??[;)]

Det er jo litt sykt å si det men jeg vil føde i kveld....

Eg har ikke sovet godt. Sovet i to timer idag[:@] Skjønner ingenting.
Idag skal eg være med en eg er støttekontakt til, så innom hesten eg passer[:)]
Ellers ingen planer[;)]

Håper du får ønske ditt oppfyllt...¨
å at det blir på tur til føden i dag [;)]

Det er jo litt sykt å si det men jeg vil føde i kveld....

Nei nei...det er ikke sykt...jeg forstår deg så godt...gleder meg til min tid oxo kommer...lykke til masse masse...håper det skjer noe snart for deg altså:)[;)]

Får håpe du komer på føden i løpet av dagen da[:D] skal du på SB? Lykke til i hvertfall når den tid skjer..

I dag har jeg endelig en dag fri, blitt altfor mye jobbing i det siste, så jeg føler meg helt utslitt...[:D] så i dag har jeg planer om å gjøre ingen ting, bare slappe av! [:)] Så er det frustrerte fruer i kveld, jippi!!! Ser frem til det[:D]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

skal på skolen om en time, er par timers forelesning. I kveld er det først møte i studenttinget, og så rett på korøvelse, så det blir sent for meg.... kanskje jeg får sove til natten igjen da?? Ikke så veldig mye søvn for tiden..

God morgen [:)]
Har vært oppe noen ganger i natt så jeg skal gi henne litt mat og sove [:D]
Har du termin nå????
Håper den lille kommer ut snart da masse lykke til [:D]

God Morgen !!!!!!!!!!

Har endelig kunne sove ei stund i dag, pleier å måtte opp i 7 tiden for å tisse, men idag slapp eg det [:)]

Ha ein fin dag alle sammen !!!

God morgen til deg og Gry!! Jeg er syk i dag.. kjedelig[&o] Så det blir nok bare å sitte her å henge, prøve å lufte hunden sammen med min kjære senere i dag. Frisk luft er godt vettu[;)] Ikke så mye jeg får gjort... enn du da?

Back
Topp