God morgen!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
God morgen jenter! Ny uke og nye muligheter! Store planer for dagen og uka?
Her regner det noe voldsomt, så vet ikke helt hva vi skal bruke dagen til enda! Lille våknet halv seks i dag, men har heldigvis slukner på sofaen nå! Siden fruen har fri har jeg store planer om å gå å legge meg når hun står opp! :) Zzzzzzz *trøtt*

Våknet rett før åtte. Trodde av en eller annen grunn at det var søndag, kom på at det er mandag og da bråvåknet jeg. Skal spise frokost og kjøre eldste i bhg, rydde og vaske litt hus og så er det sommeravslutning i bhg i ettermiddag.

Håper du sover godt etterpå:-)

God morgen:-) her våknet W kvart på 7 og det er fantastisk!:-) vi har selvfølgelig hatt to amminger og litt rugging innimellom, men veldig lite i natt. I dag er det knall vær og lurer på om keg skal vaske vinduer å gå en liten tur med lille . Ønsker alle en flott dag!

Håper du får sove når fruen står opp:-)

God morgen!
I natt tror jeg jammen begge gutta har sovet omtrent hele natta. Det kan være at jeg husker feil, for når jeg våknet kl 7 lå begge to i sengen min.. jaja, jeg er ihvertfall nesten uthvilt! Stor forbedring fra 2t per natt som det har vært i helgen. :)
I dag er det ingen planlagte aktiviteter på tapeten - deilig!
Må få unna litt klesvask siden det er pent vær, ellers har jeg en date med strikketøyet når minsten sovner.:D

* æpp'n *

God morgen! Her har det vært mange timer sammenhengende søvn i natt, deilig! I dag skalvi til søstern min som har fri fra skolen, og om været tillater det skal vi nok ut å trille en tur :)

God morgen. Vi har ikke stått opp enda vi. En deilig morgen. Og der sovnet lille igjen...Snart skal vi på tur ned til senteret og bruke litt penger. :-) jippiii.

Ha en fin dag ❤

Gudd mårning!
Neidu her har vi tante rød på besøk så jeg er meget irritabel og sinna! Arg. Blir sint for alt jeg. Jaja. Så lenge det ikke går ut over mann og baby får det gå sin gang. Lille søte har sovnet i armene mine etter en gyngegåtur opp og ned trappene, er visst litt klengete nå midt på dagen. Fint er det, for hun er jo verdens herligste <3 mannen drar om et par dager så da må huset vaskes før det slik at jeg slipper å gjøre alt selv :) ellers skal vi slappe av etter helgens hyttetur!

Her har jeg akkurat kommet hjem etter å ha levert i bhg og vært innom mannens jobb med noen papirer som han glemte igjen i dag tidlig.. lille sover og jeg ligger på sofaen og manner meg opp til å begynne å vaske...

Har besøk av tante rød her også.. Absolutt ikke enkel å ha i hus om dagen.. Hehe. Driver nå og vasker vinduer mellom byssing og lufting av hund, kanskje jeg blir ferdig i dag;-)

Back
Topp