God morgen!

Bébbe

Elsker forumet
Her skinner sola og Simone er 7 måneder i dag! :-) Du verden som tiden flyr!
Jeg skulle liksom sove lenge og sambo stå opp med Simone, men jeg våkna klokka 06.00 og de sov enda. Så da venta jeg til hun våkna litt før halv sju og sto opp selv.
Nå sover Simone i vogna i gangen og jeg drikker en deilig latte og googler bryllupsforberedelser innimellom babyverden :-) Det er så koselig å kikke på brudekjoler og alt annet på nettet at det blir litt rart. Vi forlovet oss 09.11.11 og skulle gifte oss etter ca ett år, men så ble det både husbygging og baby så da fant vi ut at vi drøyer det så ikke alt skjer samtidig. Nå vil vi vente til Simone kan gå så hun kan være brudepike :-) kanskje neste sommer eller sommeren etter..vi får se :-)
I dag skal vi gå tur i naturen og spise lunsj ute. Og så må vi på apoteket å hente melk til snuppelupp :-)
Har dere hatt en fin natt alle sammen?

Hei og hopp:-)

Ingen amming i natt, men hun våknet derimot klokka 02.00 denne natta, da hadde hun klart å komme seg ut av soveposen og lå på tvers oppå den og dyna :confused005 Det samme skjedde klokka 05.00, je må vel gå til innkjøp av en sovepose med armer i tillegg, huff det er dyrt å ha barn :angel1 Vi stod opp 08.00, snuppa våknet før, men jeg orka ikke hente henne med en gang:-)

Det er så gøy å titte på brudekjoler, jeg synes det var så vanskelig å bestemme seg hehe:-)

Hei og hopp:-)

Ingen amming i natt, men hun våknet derimot klokka 02.00 denne natta, da hadde hun klart å komme seg ut av soveposen og lå på tvers oppå den og dyna :confused005 Det samme skjedde klokka 05.00, je må vel gå til innkjøp av en sovepose med armer i tillegg, huff det er dyrt å ha barn :angel1 Vi stod opp 08.00, snuppa våknet før, men jeg orka ikke hente henne med en gang:-)

Det er så gøy å titte på brudekjoler, jeg synes det var så vanskelig å bestemme seg hehe:-)

Oi hun er nå flink som klarer å komme seg ut av :-) vi bruker bare teppe og dyne. Hun sparker de av før hun sovner og om morgenen, men om natta ligger hun rolig så de ligger på plass. Er soveposen for at hun ikke skal snu seg om natta? Ja det er jammen dyrt å ha barn..og dyrere skal det bli ;-)
Deilig å ikke amme om natta da! Og så utrolig deilig å kunne ligge til 08.00! Håper det skjer her også på sikt, men vi har visst en morgenfugl.
Det blir nok vanskelig å bestemme seg for kjole ja. Liker de enkle, men samtidig syns jeg store vide kjoler kan være fine også, og at de er mer brudekjolete enn de enkle. Får vel bare drømme og så finne ut hva som ser fint ut på meg når det nærmer seg :-)

Oi hun er nå flink som klarer å komme seg ut av :) vi bruker bare teppe og dyne. Hun sparker de av før hun sovner og om morgenen, men om natta ligger hun rolig så de ligger på plass. Er soveposen for at hun ikke skal snu seg om natta? Ja det er jammen dyrt å ha barn..og dyrere skal det bli ;-)
Deilig å ikke amme om natta da! Og så utrolig deilig å kunne ligge til 08.00! Håper det skjer her også på sikt, men vi har visst en morgenfugl.
Det blir nok vanskelig å bestemme seg for kjole ja. Liker de enkle, men samtidig syns jeg store vide kjoler kan være fine også, og at de er mer brudekjolete enn de enkle. Får vel bare drømme og så finne ut hva som ser fint ut på meg når det nærmer seg :)

Fikk ullposen i gave, hadde den først i vogna, men så prøvde jeg den om natta til snuppa, og da sov hun så mye bedre:-) Hun har brukt den siden, den er mer enn stor nok til henne enda, lun og god. Men hun spreller og kaster sånn på beina antagelig så hun får den av seg.

Jeg hadde en selskapskjole jeg, men den ligna på en brudekjole synes jeg:-)

God morgen!
Er bare innom i full fart jeg nå, er på tur til tannelgen for å se på ei visdomstann :eek: o_O Hermine skal leveres på kontoret til pappan først, og sjarmere der sålenge. Så bærer det på besøk til mamma som sitter med gipsa fot! :)
Er strålende vær her, OG vi har bagasjerommet fylt av den store Besafestolen ennå, så må nok bære henne gjennom byen :cool:
Ha en fin dag dere!

God morgen:)
Gratulerer så mye med en 7 mndersbaby i huset :wav
Emmeth våknet i natt kl 2 og hadde spydd ut hele senga si:( Er i dårlig form idag også. Så han skal være hjemme med sambo mens jeg skal på tur med jentene;)Vi skal gå bort til noen esler, de er sååå søte<3

God morgen!
Er bare innom i full fart jeg nå, er på tur til tannelgen for å se på ei visdomstann :eek: o_O Hermine skal leveres på kontoret til pappan først, og sjarmere der sålenge. Så bærer det på besøk til mamma som sitter med gipsa fot! :)
Er strålende vær her, OG vi har bagasjerommet fylt av den store Besafestolen ennå, så må nok bære henne gjennom byen :cool:
Ha en fin dag dere!

Lykke til hos tannlegen:-)

Her skinner sola og Simone er 7 måneder i dag! :) Du verden som tiden flyr!
Jeg skulle liksom sove lenge og sambo stå opp med Simone, men jeg våkna klokka 06.00 og de sov enda. Så da venta jeg til hun våkna litt før halv sju og sto opp selv.
Nå sover Simone i vogna i gangen og jeg drikker en deilig latte og googler bryllupsforberedelser innimellom babyverden :) Det er så koselig å kikke på brudekjoler og alt annet på nettet at det blir litt rart. Vi forlovet oss 09.11.11 og skulle gifte oss etter ca ett år, men så ble det både husbygging og baby så da fant vi ut at vi drøyer det så ikke alt skjer samtidig. Nå vil vi vente til Simone kan gå så hun kan være brudepike :) kanskje neste sommer eller sommeren etter..vi får se :)
I dag skal vi gå tur i naturen og spise lunsj ute. Og så må vi på apoteket å hente melk til snuppelupp :)
Har dere hatt en fin natt alle sammen?

Hehe glemte å si gratulerer med 7 måneders baby i hus, ble så opptatt av bryllupet jeg hihi :flower

Emmeth våknet i natt kl 2 og hadde spydd ut hele senga si:( Er i dårlig form idag også. Så han skal være hjemme med sambo mens jeg skal på tur med jentene;)Vi skal gå bort til noen esler, de er sååå søte<3

Huff da, stakkars lillegutt, håper han blir bedre i løpet av dagen.
Så koselig med esler, det er vel stor stas for jentene vil jeg tro:-)

Fikk ullposen i gave, hadde den først i vogna, men så prøvde jeg den om natta til snuppa, og da sov hun så mye bedre:-) Hun har brukt den siden, den er mer enn stor nok til henne enda, lun og god. Men hun spreller og kaster sånn på beina antagelig så hun får den av seg.

Jeg hadde en selskapskjole jeg, men den ligna på en brudekjole synes jeg:-)

Ok..har hørt mange som bruker pose nemmelig. Vi har ikke vurdert det siden hun sover rolig, men greit å vite at det finnes :-)
Å bruke en fin selskapskjole er ikke dumt. Brudekjoler er kjempedyre, og finner man en man vil gifte seg i som ikke heter brudekjole så syns jeg det er kjekt for lommeboka :-)

God morgen!
Ha en fin dag dere!

Lykke til med tannlegen! Ikke noe gøy å gå dit!
Stakkars mamman din som har gipsa foten da! Bra du besøker hun så hun ikke bare kjeder seg.

Takk :-) hun sa mama i dag :-D hun sa det nok ikke bevisst og lagde nok bare en lyd, men jeg er fornøyd likevel for det ligner på mamma :-)
Stakkars, stakkars Emmeth! Håper han blir fort frisk og at ikke dere andre begynner å kaste opp også!
Deilig at du får komme deg litt ut selv om han er dårlig da. Da får du mer overdkudd til en syk baby :-) kos dere på tur!

Huff da, stakkars lillegutt, håper han blir bedre i løpet av dagen.
Så koselig med esler, det er vel stor stas for jentene vil jeg tro:)

Takk, han er i skikkelig skrall form idag:( Slapp og vil kun ha litt melk, ikke interessert i noe som helst annen form for mat:( Jaaah, de synes det er stor stas og gi eslene gress:D Eslene er så utrolig søte og kommer helt bort så vi får "kose" litt på dem;) Neline synes det var så stas at hu begynte og hylgrine når vi skulle gå hjem igjen. Gikk noen km, så var sliten når vi kom hjem igjen;)

Takk :) hun sa mama i dag :-D hun sa det nok ikke bevisst og lagde nok bare en lyd, men jeg er fornøyd likevel for det ligner på mamma :)
Stakkars, stakkars Emmeth! Håper han blir fort frisk og at ikke dere andre begynner å kaste opp også!
Deilig at du får komme deg litt ut selv om han er dårlig da. Da får du mer overdkudd til en syk baby :) kos dere på tur!

Åååh, så gøy:D Er jo stor stas de sier mama eller papa, selvom de ikke aner at det betyr mamma og pappa;)
Emmeth sier også mama og maaaaaaaaaamaaa:D Er utrolig moro;) Ja, han er igrunn i dårlig form idag, så vil bare ha melk og ikke noe som helst annet, er fornøyd så lenge jeg får i han litt væske:) Ja, var og gikk noen km med jentene, er godt det, og storkoste oss hos eslene og fikk gitt de litt gress og "kosa" litt på dem:)

Ok..har hørt mange som bruker pose nemmelig. Vi har ikke vurdert det siden hun sover rolig, men greit å vite at det finnes :)
Å bruke en fin selskapskjole er ikke dumt. Brudekjoler er kjempedyre, og finner man en man vil gifte seg i som ikke heter brudekjole så syns jeg det er kjekt for lommeboka :)

Ja de kan være veldig dyra ja, kjolen min kostet 4000 bare:-)

Takk, han er i skikkelig skrall form idag:( Slapp og vil kun ha litt melk, ikke interessert i noe som helst annen form for mat:( Jaaah, de synes det er stor stas og gi eslene gress:D Eslene er så utrolig søte og kommer helt bort så vi får "kose" litt på dem;) Neline synes det var så stas at hu begynte og hylgrine når vi skulle gå hjem igjen. Gikk noen km, så var sliten når vi kom hjem igjen;)

Hehe kan tenke meg det var gøy for dem ja:-)
Synd på gutten din, håper virkelig han kommer seg uttover dagen.

Hehe kan tenke meg det var gøy for dem ja:)
Synd på gutten din, håper virkelig han kommer seg uttover dagen.

Som alle andre barn synes de jo selvsagt at dyr er kjempestas og se på og veldig gøy når vi faktisk kan klappe på dem:) Jeg synes det er minst like gøy som barna:D Ja, er i grunn litt veldig lei sykdom nå, håper vi slipper og bli smitta hele gjengen denne gangen;) Hvordan er det med nesen til Anette? Fortsatt like tett?:(

Som alle andre barn synes de jo selvsagt at dyr er kjempestas og se på og veldig gøy når vi faktisk kan klappe på dem:) Jeg synes det er minst like gøy som barna:D Ja, er i grunn litt veldig lei sykdom nå, håper vi slipper og bli smitta hele gjengen denne gangen;) Hvordan er det med nesen til Anette? Fortsatt like tett?:(

Hun har blitt bedre, men det henger igjen litt, også tørrhoster hun om natta. Det blir i hvertfall ikke bedre nå som hun har begynt å komme seg ut av posen sin, og ligger oppå den og dyna:(

Hun har blitt bedre, men det henger igjen litt, også tørrhoster hun om natta. Det blir i hvertfall ikke bedre nå som hun har begynt å komme seg ut av posen sin, og ligger oppå den og dyna:(

Oh lord, hvordan i all verden greier hu og komme seg ut av posen sin? o_O :eek: Da blir hu jo kald og blir fort snufsete da:( Godt hu er blitt bedre, men ikke noe godt med tørrhosting heller, har du prøvd og gi litt hostesaft? Emmeth er likedan, hiver av seg 2 dyner og våkner isekald, så blir pose på han fra ikveld av;)

Back
Topp