Bébbe
Elsker forumet
Her skinner sola og Simone er 7 måneder i dag!
Du verden som tiden flyr!
Jeg skulle liksom sove lenge og sambo stå opp med Simone, men jeg våkna klokka 06.00 og de sov enda. Så da venta jeg til hun våkna litt før halv sju og sto opp selv.
Nå sover Simone i vogna i gangen og jeg drikker en deilig latte og googler bryllupsforberedelser innimellom babyverden
Det er så koselig å kikke på brudekjoler og alt annet på nettet at det blir litt rart. Vi forlovet oss 09.11.11 og skulle gifte oss etter ca ett år, men så ble det både husbygging og baby så da fant vi ut at vi drøyer det så ikke alt skjer samtidig. Nå vil vi vente til Simone kan gå så hun kan være brudepike
kanskje neste sommer eller sommeren etter..vi får se
I dag skal vi gå tur i naturen og spise lunsj ute. Og så må vi på apoteket å hente melk til snuppelupp
Har dere hatt en fin natt alle sammen?
Jeg skulle liksom sove lenge og sambo stå opp med Simone, men jeg våkna klokka 06.00 og de sov enda. Så da venta jeg til hun våkna litt før halv sju og sto opp selv.
Nå sover Simone i vogna i gangen og jeg drikker en deilig latte og googler bryllupsforberedelser innimellom babyverden
I dag skal vi gå tur i naturen og spise lunsj ute. Og så må vi på apoteket å hente melk til snuppelupp
Har dere hatt en fin natt alle sammen?
Det samme skjedde klokka 05.00, je må vel gå til innkjøp av en sovepose med armer i tillegg, huff det er dyrt å ha barn
Vi stod opp 08.00, snuppa våknet før, men jeg orka ikke hente henne med en gang