Veldig glad for å sovet flere timer i natt siden natt til søndag ble avbrutt flere ganger av at jeg måtte opp og tisse. Natt til i går sov jeg så og si ingenting,så dagen i går var trøtt.
I natt våkna jeg en gang for å tisse,og har sovet etter det
Nå er jeg våken og skrubbsulten!
Mannen tar med junior på do når han står opp halv 5 (!) så da har han begynt å sove lenger også,siden han ikke våkner av at han må tisse. Deilig. I går lå jeg i senga 1/2 time og hørte på at han lå og skravla i senga si.
Deilig å kunne ta det rolig på morgenen.
Nå får vi vel stå opp og spise litt frokost. Så er det ut med bikkja som vi passer,levere junior i bhg,og så må jeg få kommet meg til nav for å få fyllt ut de skjemaene..
Jeg syns jeg ser en stripe med sol under rullgardina,så dette kan bli en deilig dag.
Hva skal dere i dag da jenter?
I natt våkna jeg en gang for å tisse,og har sovet etter det
Nå er jeg våken og skrubbsulten!
Mannen tar med junior på do når han står opp halv 5 (!) så da har han begynt å sove lenger også,siden han ikke våkner av at han må tisse. Deilig. I går lå jeg i senga 1/2 time og hørte på at han lå og skravla i senga si.
Deilig å kunne ta det rolig på morgenen.
Nå får vi vel stå opp og spise litt frokost. Så er det ut med bikkja som vi passer,levere junior i bhg,og så må jeg få kommet meg til nav for å få fyllt ut de skjemaene..
Jeg syns jeg ser en stripe med sol under rullgardina,så dette kan bli en deilig dag.
Hva skal dere i dag da jenter?