God morgen!

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Veldig glad for å sovet flere timer i natt siden natt til søndag ble avbrutt flere ganger av at jeg måtte opp og tisse. Natt til i går sov jeg så og si ingenting,så dagen i går var trøtt.
I natt våkna jeg en gang for å tisse,og har sovet etter det :D
Nå er jeg våken og skrubbsulten!

Mannen tar med junior på do når han står opp halv 5 (!) så da har han begynt å sove lenger også,siden han ikke våkner av at han må tisse. Deilig. I går lå jeg i senga 1/2 time og hørte på at han lå og skravla i senga si.
Deilig å kunne ta det rolig på morgenen.

Nå får vi vel stå opp og spise litt frokost. Så er det ut med bikkja som vi passer,levere junior i bhg,og så må jeg få kommet meg til nav for å få fyllt ut de skjemaene..

Jeg syns jeg ser en stripe med sol under rullgardina,så dette kan bli en deilig dag.

Hva skal dere i dag da jenter?

Her er det litt retting før jeg drar på jobb og har to timer undervisning + møte.

Må få ordnet papirer til nav også.

Så skal jeg ringe bort til legen snart og høre om jeg kan begynne med allergimedisin eller om jeg må ha ny resept på en annen type.

Lite planer her , skal ha folk i kveld så må finne ut hva jeg skal servere. Sol og fint vær her også ! :)

Her er storebror og mannen reist avgårde i bhg og jobb. Jeg skal være hjemme og vaske klær, det flyter over! Ellers blir det rydding og middagslaging og avslapping frem til gutta boys kommer hjem ;)

Mannen er i Oslo, og bonusbarnet på skole og trening til 19, så det blir fødeavdelingen, tur med hunden, fyr i peisen, te og en gooood bok :)

Så godt med en god natt søvn :)

Her skal guttungen først leveres i bgh, vesla har fri i dag. Så en tur på jobben å levere sykmelding. Etter det kommer mamma og skal hjelpe meg med gulvsvasken. Støvsuginga tar jeg sjøl, for det går veldig fint. Ellers blir det ikke så mye rart. Litt klesvask må jo til :)

Her skal jeg til fotpleier og få stelt bena klokka 11! Gleder meg skikkelig ! Aldri vært før, men har så vonde/ømme og sprukne føtter så skal bi godt :) Etter det skal jeg innom jobb og nav med permisjonspapirer før jeg skal hjem å slappe av litt før unga skal hentes i bhg :)

Mååårning :-) Jeg har jordmortime idag, men først fødeavdelingen, en dusj og litt klesvask :-)

Her blir det fysioterapi kl 13, gleder meg veldig siden jeg omtrent ikke har fått gjort noe siden fredag når ryggen bestemte seg for en ordentlig låsning :)
Har ikke lov til å vaske klær, ta ut oppvasmaskin og generelt gjøre sånne husmorting, så blir noen 20 min turer med hundene i løpet av dagen og ellers sofaen.. Dritkjedelig, men har ikke nie valg..

God morgen!
Jeg har også sovet utrolig godt i natt.. Også så lenge.. La meg litt over kl 22 i går og våknet ikke før kl var over 09.30 i dag =) Spørs nok om Romaturen har slitt meg ut =)
I dag skal jeg få vasket en haug med klær etter turen, ellers skal jeg slappe av på sofa'n før vi skal på middag hos mamma kl. 17.
Jeg må forresten også få levert de papirene til NAV, de ligger her klare.. Samboer'n skulle fylle ut det siste da han kom hjem i dag, så da reiser vi vel innom å leverer de før vi reiser på middag =)

God morgen!
Jeg har også sovet utrolig godt i natt.. Også så lenge.. La meg litt over kl 22 i går og våknet ikke før kl var over 09.30 i dag =) Spørs nok om Romaturen har slitt meg ut =)
I dag skal jeg få vasket en haug med klær etter turen, ellers skal jeg slappe av på sofa'n før vi skal på middag hos mamma kl. 17.
Jeg må forresten også få levert de papirene til NAV, de ligger her klare.. Samboer'n skulle fylle ut det siste da han kom hjem i dag, så da reiser vi vel innom å leverer de før vi reiser på middag =)

Ååå... DET hørtes deilig ut det.. jeg syns jeg har sovet veldig godt i natt,men nå er jeg skikkelig trøtt igjen og har lyst til å sove. Men må komme meg til nav og få ordnet med skjema,hvis jeg legger meg på sofaen nå kommer jeg meg aldri opp igjen :confused:

Her har natta cært dårlig:p sambo leverte ungene og jeg sov videre til 1030. Vondt i bekkenet i dag:/

Ang papirene til nav er jeg litt sen med:/ skal til legen på torsdag, da er jeg 31 uker og skal få bekreftelsen.. Så er sjefen min borte så får ikke papirene mine fra henne før neste uke, så da må jeg få levert:/ men men det ordner seg nok:)

Her har natta cært dårlig:p sambo leverte ungene og jeg sov videre til 1030. Vondt i bekkenet i dag:/

Ang papirene til nav er jeg litt sen med:/ skal til legen på torsdag, da er jeg 31 uker og skal få bekreftelsen.. Så er sjefen min borte så får ikke papirene mine fra henne før neste uke, så da må jeg få levert:/ men men det ordner seg nok:)

Å,det hadde jeg glemt at jeg trengte. Skal til legen 22. så da kan jeg jo vente til da. :)

God morgen. :)
Så godt med ei god natt søvn da:) Samme her. Sover egentlig veldig godt på natta for tiden.
Har nå kommet hjem fra glukosebelastningen, som var fin, men som smakte høgg... juhuuu..

Nå frokost og så blir det vel ut en tur på besøk til ei venninne før jeg skal hente gutten i bhg og lage pannekaker.
Spurte han i går hva han hadde lyst på til middag, og han svarte pannekaker:) Arti.

Man MÅ ikke sende inn slik dokumentasjon av inntekt, det kan de finne ut selv.. Det er bare for at det skal gå raskere fikk jeg beskjed om.
Regnskapskontoret jobben bruker har visst sendt inn dokumentasjon for meg, men jeg har det ikke på søknaden min.. =)

Har fri idag, så sov til det passet meg, tok en dusj og har betalt en idiotisk regning som tok 3/4 av kontoen min.
Men det er flott vær ute og jeg skal kanskje en tur til byen for å være med og bestemme middager fremover og handle dem. Ja, for jeg kan jo ikke betale, er jo skrapa fant :p

Nå sitter jeg og spiser frokost :) Nøkkelost og syltetøy. Ikke blandet da ;)

Back
Topp