God morgen:-)

Huff! Håper virkelig dere får hjelp snart! Er så dumt når det blir så store problemer at man ikke greier å nyte babytiden!

Jeg har herved vedtatt at fra babyene våre er 6 uker skal vi ikke ha noe trøbbel med søvn og mat!;-)

Sier meg enig i det vedtaket altså! Nå har det vært trøbbel lenge nok!

Etterpåklok i tilfelle ;-) Skjønte jo ikke bæret før jeg fikk vestibulitt og måtte begynne å roe ned litt.. Ble heldigvis fort bedre når jeg bare fant ut av hva som måtte til..

Har fått kjenne litt på følelsen av tungsinn nå som ammingen har vært så trøblete.. Fikk masse energi av at det gikk seg til.. Men så ble det verre igjen.. Ikke sår, bare ei som har funnet ut at hun ikke vil ta puppen på ettermiddag/kveld.. Måtte til slutt gi flaske i dag.. Meganedtur! Skal på hs i morgen og be om nye råd.. Vil så gjerne, men kjenner jeg bare er et forsøk eller to unna å gi opp:p
Ånei søte deg, så kjedelig nå som det endelig så ut til å ordne seg :( du er mer enn god som holder ut! Har ingen gode råd, bare mange varme tanker og klemmer, håper hs har noe smart å komme med :) tvitvi!

Ånei søte deg, så kjedelig nå som det endelig så ut til å ordne seg :( du er mer enn god som holder ut! Har ingen gode råd, bare mange varme tanker og klemmer, håper hs har noe smart å komme med :) tvitvi!
Tenker at jeg må prøve å legge til oftere.. I går ble det ganske ofte i forhold til hva som har vært normalt.. Mulig hun hadde økedøgn.. Skal ikke være så lett det her...

Dumme, dumme meg.. "Skulle bare" i går og brått var klokken ett da jeg la meg.. Akkurat da våknet selvfølgelig Dani, så jeg måtte opp og hente henne.. Så sleit hun med å søvne igjen.. Endte med at vi endelig sovnet rundt to-tre.. Og opp kl sju for å rekke påskefrokost i bhg.. Trøytt!!

Back
Topp