God morgen

For de av dere med urolige barn på natta(og dag for den saks skyld): sikker på at de ikke reagerer på noe dere spiser? Må jo ikke være det, mn her er det sånn at han blir svært urolig. Ikke nødvendigvis hylskriking. Reagerer på bringebær, kokt/rå gulrot, løk, kål, sterke krydder, hvitløk ++
Sover og spiser uten et knyst så lenge jeg holder meg unna det han reagerer på. Må ligge oppreist etter å ha spist, så jeg sitter og sover en del på natta jeg også. Mn jeg bruker ammeputa i korsryggen og bygger opp med litt puter i tillegg - sover som en stein:-)
Aner ikke, ser egentlig ingen klar sammenheng mellom hva jeg spiser og når han er urolig. Virker ikke som om han har vondt hver gang, heller. Når han bare får mer mat er han blid som en sol igjen. Og han har jo netter og dager hvor han sover i flere timer i strekk, innimellom. (i dag er en sånn dag, bl.a)

Det er jo fantastisk! Heldigen :-)
Ja.. Jeg får stadig høre at jeg ikke vet hvordan det er å ha baby.. Og det kan nok stemme:-P De har arvet sovehjertet til mammaen begge to;-)

Men jeg vet å sette pris på det;-) Som sjefen min sier så er det ikke farlig å være bortskjemt om man vet om det selv;-)

Aner ikke, ser egentlig ingen klar sammenheng mellom hva jeg spiser og når han er urolig. Virker ikke som om han har vondt hver gang, heller. Når han bare får mer mat er han blid som en sol igjen. Og han har jo netter og dager hvor han sover i flere timer i strekk, innimellom. (i dag er en sånn dag, bl.a)
Håper du henter inn litt igjen når han sover lengre, da:-) Bestiller god natt til oss alle;-)

Frøkena her finnes ikke sur eller noe, gråter så og si ingenting... Er bare våken, ligger å pludrer og smiler, så tror ikke hun har vondt altså... To kvelder har hun grått og vært urolig, ene gangen hadde jeg drukket cola og andre vet jeg ikke... Blir ikke helt klok på henne, som regel sover hun ekstremt lite på dagen og tar noen gode dupper på natta... Og så har hun en og annen dag innimellom hvor hun liksom "tar igjen" litt søvn... I dag har hun sove nesten hele dagen, tidligere i uka har hun sovet mellom 8og 11 timer i døgnet... Lille raringen min... <3

god morgen :)
i går holdt jeg meg unna alt forbudt, og inatt sov lillegull helt fra 01.00 til 06.30 :D hurra!

god morgen :)
i går holdt jeg meg unna alt forbudt, og inatt sov lillegull helt fra 01.00 til 06.30 :D hurra!
Så bra :) her har lillemor vært våken to ganger siden klokka ett, men litt mat og kos og så har ho sovna fort igjen :)

Her ble det en amming i natt.. Men ho har sovet tett inntil meg så jeg har ikke sovet stort:-P Puppen var eneste trøst som fungerte i natt og da var ikke pappa god nok:-P

Mmm! Kaffi!!;-)

Back
Topp