Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj! Grattisher har natta vært grusomt travel... lillegull har våknet hver 1,5-2 time, og nektet å sove i vuggen. Derfor sov hun på brystet mitt, og jeg... Prøvde å sove. Sandpapir i øynene!
Huff:-( Der er så tungt det! Her får hun stort sett aldri sove i vogga, men hun sover heldigvis oppå pappaen sin, for han får sove likevelÅj! Grattisher har natta vært grusomt travel... lillegull har våknet hver 1,5-2 time, og nektet å sove i vuggen. Derfor sov hun på brystet mitt, og jeg... Prøvde å sove. Sandpapir i øynene!
Så flink hun var i natt, daHuff da! Føler med deg, er sånn det bruker å være her til vanlig det!
Da lillemor våkna og jeg så på klokka fikk jeg helt sjokk! Hun har sovet i ganske nøyaktig seks timer!!! Soverekord! Ikke rart hun var desperat oppi senga, var jo sikkert skrubbsulten! Men ho spiste bare et lite kvarter og nå sover ho igjen! For første gang er jeg ikke helt fornøyd med at ho sover, har skikkelig spreng så håpa ho skulle spise litt meruvant for puppa og ikke bli hengt i halve natta!Blir ikke helt klok på sovinga til frøkena jeg altså! I går sov hun 1,5 time tilsammen fra 11.00 til 02.00, så ikke rart om ho sov lenge i natt, men likevel!
Håper å treffe en venninne i dag, fruen har dratt på jobb og kommer ikke hjem før etter seks...
Haha! Ja, sånn er jeg også! Skriker og veiver med armene annenhver time så mannen må opp og smøre skiver til meg;-)Morn Morn!![]()
Her har natten vært som vanlig, hylskriking ca annenhver time. Etter to timers søvn har han jo nesten sultet ihjel, må vite.![]()
Hehe, kan du ikke prøve det en natt? Det hadde vært helt fantastisk!Haha! Ja, sånn er jeg også! Skriker og veiver med armene annenhver time så mannen må opp og smøre skiver til meg;-)
Skjønner ikke at du fortsatt lever.. Jeg hadde aldri taklet å være så mye våken om natta.. Sikkert derfor ungene sover så lenge;-) De tør ikke møte meg når jeg er trøtt;-)
Tror ikke mannen hadde vært blid da;-) Burde gjort det da jeg var gravid og hadde en unnskyldning for å være sulten hele tiden..Hehe, kan du ikke prøve det en natt? Det hadde vært helt fantastisk!![]()
Jo, er i live, jeg, er jo nesten vant med dette.men ser litt ut som en vampyr om dagen; kritthvit hud og lilla ringer rundt øya.
![]()
Er faktisk ikke så ille at minsten er våken så ofte, er verre når han vekker storebror. Gleder meg til å få ham inn på sitt eget rom igjen.Tror ikke mannen hadde vært blid da;-) Burde gjort det da jeg var gravid og hadde en unnskyldning for å være sulten hele tiden..
Huff.. Det må være utrolig slitsomt! Håper han snart sover lengre om nettene!![]()
Det skjønner jeg.. Her sover heldigvis storesøster så tungt at hun ikke våkner når lillesøster skriker høyt rett ved øret hennesEr faktisk ikke så ille at minsten er våken så ofte, er verre når han vekker storebror. Gleder meg til å få ham inn på sitt eget rom igjen.![]()
Så flink hun var i natt, daHar du ikke pumpe til å ta verste sprengen? Her skulle jeg pumpe mens jeg ammet så jeg fikk tømt begge, men pumpa funket plutselig ikke:-( Får finne frem den andre pumpa neste gang jeg ammer;-) Har en teori om at det kan øke produksjonen samtidig som jeg får tømt den såre uten å pumpe mellom amming
![]()
Å herlig! Er godt å få litt sammenhengende søvn, til tross for sprengte pupper..! HeheHuff da! Føler med deg, er sånn det bruker å være her til vanlig det!
Da lillemor våkna og jeg så på klokka fikk jeg helt sjokk! Hun har sovet i ganske nøyaktig seks timer!!! Soverekord! Ikke rart hun var desperat oppi senga, var jo sikkert skrubbsulten! Men ho spiste bare et lite kvarter og nå sover ho igjen! For første gang er jeg ikke helt fornøyd med at ho sover, har skikkelig spreng så håpa ho skulle spise litt meruvant for puppa og ikke bli hengt i halve natta!Blir ikke helt klok på sovinga til frøkena jeg altså! I går sov hun 1,5 time tilsammen fra 11.00 til 02.00, så ikke rart om ho sov lenge i natt, men likevel!
Håper å treffe en venninne i dag, fruen har dratt på jobb og kommer ikke hjem før etter seks...
Å herlig! Er godt å få litt sammenhengende søvn, til tross for sprengte pupper..! Hehe![]()
Så braSovna igjen jeg også, men vart godt du foreslo pumpa, den hadde jeg ikke kommet på selv og den var god å ha da jeg våkna to timer senere og lillemor fortsatt sov! Heldigvis våkna ho ikke så lenge etter at jeg begynte å pumpe, så da fikk ho spist istede![]()
Jo i natt er jeg ganske sikker på at lillegull reagerte på mitt lille glass cola... :/ har også funnet ut at hun missliker løk, erter og appelsinjuice! satser på en grei natt i nattFor de av dere med urolige barn på natta(og dag for den saks skyld): sikker på at de ikke reagerer på noe dere spiser? Må jo ikke være det, mn her er det sånn at han blir svært urolig. Ikke nødvendigvis hylskriking. Reagerer på bringebær, kokt/rå gulrot, løk, kål, sterke krydder, hvitløk ++
Sover og spiser uten et knyst så lenge jeg holder meg unna det han reagerer på. Må ligge oppreist etter å ha spist, så jeg sitter og sover en del på natta jeg også. Mn jeg bruker ammeputa i korsryggen og bygger opp med litt puter i tillegg - sover som en stein![]()
Det er jo fantastisk! HeldigenTulla sov fra 23-6!!En virkelig strålende morgen
Hvordan har deres netter vært? Planer for dagen?![]()