God morgen (?)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvordan har deres natt vært?

Her sov Cecilie i sengen sin til hun våknet for mat kl to.. Etter det måtte hun sove hos oss..

Ble vekket av mannen.. Må kjøre til jobb og bhg nå.. Blæh!! Umenneskelig å stå opp før åtte og ikke minst å stå opp mens baby ennå sover søtt!:-P

Ønsker dere en god dag! Også krysser vi fingrene for at CC får den magiske smokken i dag:-)

Mornings!
Har egentlig sovet godt, jeg. Både i går og i natt sov spurven fra 22 til 04 i egen loppekasse.:D

Krysser fingre for at postmann har med smokk i dag!:)

Mornings!
Har egentlig sovet godt, jeg. Både i går og i natt sov spurven fra 22 til 04 i egen loppekasse.:D

Krysser fingre for at postmann har med smokk i dag!:)
Så deilig:-) Flink han er!;-)

Mi har åpenbart den lange luren på slutten av natta for hun sov fra halv 3 til 9.. Sto opp 8 selv og kledde på henne og hadde henne med i bhg til storesøster og på butikken, men hun våknet ikke før vi kom hjem;-) Og godt var det for vi var tom for mme:-P

Natta har heldigvis vært grei :) lille sovna endelig litt over to, sov bare 45 min da, men sovna raskt etter en liten påtår, og sov fra litt over tre til kvart på sju :) og så sov hun jammen meg nesten to timer etter det også :D godt til henne (og meg :P) det, så lite som hun sov i går...av 15 timer sov hun litt over 2, den lille våkensmurfen vår...

Takk for at dere krysser fingrene, håper virkelig smokken kommer i dag! Sitter å speider etter postbilen!

Sola er tilbake her i dag, så nå skal lille og jeg på trilletur og besøke jobben :)

Håper dere får en fin dag :)

Natta har heldigvis vært grei :) lille sovna endelig litt over to, sov bare 45 min da, men sovna raskt etter en liten påtår, og sov fra litt over tre til kvart på sju :) og så sov hun jammen meg nesten to timer etter det også :D godt til henne (og meg :P) det, så lite som hun sov i går...av 15 timer sov hun litt over 2, den lille våkensmurfen vår...

Takk for at dere krysser fingrene, håper virkelig smokken kommer i dag! Sitter å speider etter postbilen!

Sola er tilbake her i dag, så nå skal lille og jeg på trilletur og besøke jobben :)

Håper dere får en fin dag :)
Så godt at hun sov i natt da:-):-)

Her blir det også trilletur i dag:-) Nydelig vær og ståbrettet til storesøster kom i posten i dag, så jeg skal montere det og gå og hente henne i bhg:-):-) 4 km stigning, så det blir en hard tur, men setter av god tid så vi skal nok greie det:-) Støvsuging og gulvvask får vente til kvelden eller en dag med dårligere vær;-)

God morgen :) her sloknet både jeg og lillegull rundt 23 og sov helt til 03.30 :) så har det vært småsoving fra da til nå, og nå må vi vel se å stå opp... Hun har hatt luft i magen stakars liten så kaver endel med det...

spent på å høre hvordan det går med smokk-eventyret!

Her la vi oss kl halv 12 og sov til halv 5, da ble det mating en halv time før vi sov til kl 9 :) Trodde endelig vi hadde funnet en smokk hun ville ha, men sånn ble det ikke, nå kommer den også i retur :( Heldigvis vil hun ligge og sove i egen seng om natten selv om hun ikke har noe å sutte på, men hun syns det er best å sove i senga med mamma og pappa, litt slitsomt, men det får gå til hun blir litt større :)

Back
Topp