God morgen :)

Mamma2013

Gift med forumet
I natt sov lillesnupp fra 00.00-06.00, var jammen meg godt med så mange timer sammenhengende søvn! Var litt usikker på hvordan natten kom til å bli, snuppa har brukt puppen som smokk og derfor blitt stinn i magen som har resultert til to grønne bæsjebleier og mye grining i går kveld :( Men sovnet heldigvis når vi fikk lagt oss i senga :)
Hvordan har deres natt vært jenter? :)

God morgen! Så flink hun er! :)
Vært lite søvn her, men ikke bare pga spurven. Vi endte opp på sofaen, så nå er jeg stiv som en stokk. Menmen, det blir nok bedre etter litt trening og en dusj når tassen er levert i bhg. :)

God morgen:-) Her var det amming til kl 1 ca, ny runde kl 4 og så våknet vi nå:-) Stiv i nakken etter å ha sovet tett inntil lille siste 2 timene, men det overlever jeg;-) Har tross alt sluppet å ligge sånn hele natta for en gangs skyld;-) I natt var det mannen sin tur:-)

Er faktisk ganske fornøyd med natta :) lillemor sov fra ett til halv fire, amming fra da til kvart på fem (inkludert bleie-og nattdraktskift ), soving fra kvart på fem til kvart på seks, spising fra da til ti på sju, soving til ti over sju, byssing og etterhvert spising til ti på åtte.., la ho i senga si, våkna etter ti min, men ho gråt ikke, så ho fikk bare ligge å pludre, så sovna ho faktisk av seg selv og sov til ti :D herlig!!!

Back
Topp