Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mini har fri fra barnehagen i dag, så vi er hjemme.
Laget pannekaker til frokost (tørre knekkebrød til meg)
Kjenner at det er sikkelig utfordring når jeg er sånn uggen på morran og da ha en aktiv 2 åring å ta seg av
Ser ut som sola er på god vei, så vi får snart finne frem noe tøy og stikke ut en tur
Skal ned på lege kontoret en tur også å ta ny hcg prøve.
Good morgen! Akkurt stege opp, skal ta meg et bad, føler meg så lite fresh om dagen;p så skal jeg orden en del ting for mamma som er på ferie.. Har sendt vesla i barnehagen så håper å få hentet litt tidligere idag
God morgen! Jeg har vært med ungene på helsestasjonen, helsesøster glemte å veie/måle på sist kontroll så måtte gjøre det i dag Nå er det lekselesing og litt husarbeid viss jeg orker frem til møte på jobb litt senere Ha en fin dag damer!
god morgen oppdaget i natt da jeg var våken og så på månedsplanen at gullet skulle ha med seg 2 utblåste egg så det gjorde jeg på morran før gullet sto opp hehe
ellers koste vi oss litt før jeg kjørte han i bhg og kjente etter han har vært hjemme siden onsdag at det var litt godt å sende han i bhg i dag hehe
han selv var blid som en sol da han kom i bhg så da er det jo ikke farlig
rett hjem på og flate ut på sofa for meg...
Høres ut som dere også er kommet godt i gang med dagen Nå er jeg på plass på jobb Kjenner energien stiger! Håper det varer til jeg kommer hjem! DA skal jeg sannelig rydde litt hehe Og om to timer så får jeg svar på siste HcG prøve!
Ikke helt god morgen enda, men jeg har ikke vært oppe en time enda, sååå... GOD MORGEN
Mannen er på møte i dag, kommer snart hjem, jentungen er i barnehagen og jeg slapper av på sofan, fremdeles fryktelig kvalm, og prver å få i meg litt cola... Har hørt det skal hjelpe for kvalmen
Tror dagen min blir værene her hjemme, muligens på sofan så lenge det lar seg gjøre... Eneste jeg har planlagt er å lage middag