God morgen!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Nå er poden leverte bhg, og jeg skal på basseng trening. Etterpå er det jobb:) hva skal dere idag?

God morgen :) Skal levere gutten i barnehagen så skal jeg på ultralyd!!! Spennende!!

Jag ska strax gå upp, och sen blir de jobb fram till 20 ikväll:) solen skiner å våren är på väg, huuurraaaa! Ha en fin dag alla jenter:)

God morgen :) Nå er det litt avslapping før jeg og guttene skal handle litt mat og senere ut å ri/kjøre kjerre og kose oss :) Ellers ingen planer :)

God Morgen! :)

Mini har fri fra barnehagen i dag, så vi er hjemme.
Laget pannekaker til frokost (tørre knekkebrød til meg)
Kjenner at det er sikkelig utfordring når jeg er sånn uggen på morran og da ha en aktiv 2 åring å ta seg av :P

Ser ut som sola er på god vei, så vi får snart finne frem noe tøy og stikke ut en tur :)
Skal ned på lege kontoret en tur også å ta ny hcg prøve.

Ha en super duper dag jenter.

Good morgen! Akkurt stege opp, skal ta meg et bad, føler meg så lite fresh om dagen;p så skal jeg orden en del ting for mamma som er på ferie.. Har sendt vesla i barnehagen så håper å få hentet litt tidligere idag;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

God morgen! :) Jeg har vært med ungene på helsestasjonen, helsesøster glemte å veie/måle på sist kontroll så måtte gjøre det i dag :) Nå er det lekselesing og litt husarbeid viss jeg orker frem til møte på jobb litt senere :) Ha en fin dag damer!

god morgen :-) oppdaget i natt da jeg var våken og så på månedsplanen at gullet skulle ha med seg 2 utblåste egg så det gjorde jeg på morran før gullet sto opp hehe
ellers koste vi oss litt før jeg kjørte han i bhg og kjente etter han har vært hjemme siden onsdag at det var litt godt å sende han i bhg i dag hehe
han selv var blid som en sol da han kom i bhg så da er det jo ikke farlig :-)
rett hjem på og flate ut på sofa for meg...

Basseng trening hørtes deilig ut :) Her er jeg hjemme med to stk sykebarn! Blir å "pleie" de og rydde !

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Her er det lunsj med mor , søster og min søster sin baby! Gleder meg sååånn til å få min egen :-D

Høres ut som dere også er kommet godt i gang med dagen:) Nå er jeg på plass på jobb:) Kjenner energien stiger! Håper det varer til jeg kommer hjem! DA skal jeg sannelig rydde litt;) hehe:) Og om to timer så får jeg svar på siste HcG prøve!

Ikke helt god morgen enda, men jeg har ikke vært oppe en time enda, sååå... GOD MORGEN ;)

Mannen er på møte i dag, kommer snart hjem, jentungen er i barnehagen og jeg slapper av på sofan, fremdeles fryktelig kvalm, og prver å få i meg litt cola... Har hørt det skal hjelpe for kvalmen :p

Tror dagen min blir værene her hjemme, muligens på sofan så lenge det lar seg gjøre... Eneste jeg har planlagt er å lage middag :p

Håper alle får en fantastisk dag :D

Back
Topp