God morgen :)

tyren86

Forelsket i forumet
I dag skinner solen igjen og jeg får mer og mer følelse av vår. Nå er det bare 23 dager igjen til ultralyd og kjenner jeg både gleder og gruer meg. Tenk om det er noe Galt?

Men solen skinner og dagen skal nytes :) image.jpg

For et herlig vær hos deg:-) ser ut til at det kan bli bra her og, men det blåser litt så vet ikke om jeg har lyst ut :-)

Bare 16 dager til UL med meg, har samme følelse som deg, tenk om.. Men prøver å tenke positivt :-)

Utrolig kult bilde!! Og god morgen til deg og. Ser ut til å bli ok vær her og. Er forsatt ganske forkjøla og guttongen har fått feber så blir nok en inne dag her idag også.

Sol og flott vær her også. Får skikkelig påskestemning :) Gleder meg til snøen forsvinner. Det går nok bra på UL :) Jeg skal dit på torsdag, og gleder meg nok litt for mye.

Så herlig vær :) her er det stor forbedring siden i går da det var storm, men minstemann er så forkjølt så blir alikevel innedag. om en times tid får vi besøk av en mamma og en jente på litt over året så det blir nok koselig :) Ellers ingen planer for dagen.

I dag skinner solen igjen og jeg får mer og mer følelse av vår. Nå er det bare 23 dager igjen til ultralyd og kjenner jeg både gleder og gruer meg. Tenk om det er noe Galt?

Men solen skinner og dagen skal nytes :) Vis vedlegget 6315
For et herlig vær hos deg:) ser ut til at det kan bli bra her og, men det blåser litt så vet ikke om jeg har lyst ut :)

Bare 16 dager til UL med meg, har samme følelse som deg, tenk om.. Men prøver å tenke positivt :)

ja vi må jo bare prøvene tenke positivt selvom det ikke alltid er lett :) her er det vindstille i dag og vi har nettopngrillet ute på terrassen og det var nydelig. :) håper du også koser deg i solen :)

Utrolig kult bilde!! Og god morgen til deg og. Ser ut til å bli ok vær her og. Er forsatt ganske forkjøla og guttongen har fått feber så blir nok en inne dag her idag også.

Uff da så kjedelig med sykt barn. Og spesielt når man er syk selv :/ håper dagen ble bra for det? God bedrings klem sendes :)

Sol og flott vær her også. Får skikkelig påskestemning :) Gleder meg til snøen forsvinner. Det går nok bra på UL :) Jeg skal dit på torsdag, og gleder meg nok litt for mye.

Ååååå så spennende med torsdag allerede:) da må du ha masse masse lykke til :)

Så herlig vær :) her er det stor forbedring siden i går da det var storm, men minstemann er så forkjølt så blir alikevel innedag. om en times tid får vi besøk av en mamma og en jente på litt over året så det blir nok koselig :) Ellers ingen planer for dagen.

Så kjedelig med storm. :/ men litt kos også å sitte inne med pleid og noe varmt i kroppen og vite at man har det trygt og godt mens vinden uler ute :)

ha en super dag :)

Slik ble dagen :) image.jpg

Flotte dager dere har hatt :) her er det storm ute og farrang inne, vet ikke hva som er best eller værst.. guttungen på 14mnd fylte senga si i natt, stakar liten :/
Dere får kose dere videre med søndagen og god bedring til dere som er syke :)

Ser ut som du har hatt en super fin dag! :)
Kjenner til desse gru-glede følelsene.. Skal på ultralyd om 17dager.. Wææ.. Skal jeg glede meg eller grue meg liksom? :p
Men jeg håper og krysser fingrene for oss (alle) at vi får positive tilbake meldinger og at de små i våre mager har det super bra! ;) :)

Nydelig dag! :) Jeg har tatt med mannen og gått en lang tur i det fantastiske været.

Gleder meg veldig til ultralyd i påsken :)

Ser ut som du har hatt en super fin dag! :)
Kjenner til desse gru-glede følelsene.. Skal på ultralyd om 17dager.. Wææ.. Skal jeg glede meg eller grue meg liksom? :p
Men jeg håper og krysser fingrene for oss (alle) at vi får positive tilbake meldinger og at de små i våre mager har det super bra! ;) :)

Dagen har vært kjempe fin :) deilig med så pent vær :) man bør vel helst glede seg, men innimellom tar tankene overhånd . Men jeg er sikker på at alt står bra til med alle sammen og at det bare er nervene som tar overhånd :)

Ser ut som dere har hatt en hærlig dag :) ble en minitur ut for guttene og pappan alikevel mens jeg fikset litt her inne før besøket kom.

Det er vanskelig å ikke la tankene vandre litt når man er gravid, men de aller, aller fleste av oss vil nok å et vellykket oul besøk. Håper jeg får høre hjertelyd igjen hos JM på onsdag, det hjelper jo veldig på bekymringene :)

Dagen har vært kjempe fin :) deilig med så pent vær :) man bør vel helst glede seg, men innimellom tar tankene overhånd . Men jeg er sikker på at alt står bra til med alle sammen og at det bare er nervene som tar overhånd :)

Så bra :) :)
Hehe! Jeg håper du har rett ;) hihi!
Det er vel desse mamma tankene når en ikke har helt kontroll kanskje? ;)

Så bra :) :)
Hehe! Jeg håper du har rett ;) hihi!
Det er vel desse mamma tankene når en ikke har helt kontroll kanskje? ;)

ja jeg skylder på disse hormonene jeg :) gråter og ler og gruer meg og ja alt på en gang:)

Back
Topp