God morgen!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Hva skal dere gjøre idag?

Jeg skal spise frokost med poden nå, så skal jeg på skolen. Så den helt spennendemde dagen blir det ikke;) kanskje finne på noe til kvelden;)

God morgen :)
Her stod vi opp for ca 30min siden, så nå driver vi og gjør oss i stand i tur og orden her...Vet ikke helt hva planen er her enda, men NOE må vi finne på, ellers blir dagen veldig veeeeldig lang :p og slitsom med to barn som kjeder seg....

ha fin dag på skolen :)

Her regner det og blåser vannrett ute i dag, så blir ihvertfall noe inneaktivitet ;)

Nå har jeg og poden stått opp, spist en lang koselig frokost. Ryddet kjøkkenet, fyrt i ovnen og koser meg på PC mens lillegutt ser på Noddy. Snart kommer mannen hjem fra jobb ca 12 tenker jeg og da skal vi ut å kjøre karuseller og radiobil, kose oss med smultringer og til slutt kjøre oppom mine foreldre på kaffe! Dette blir en strålende dag! Det er jeg helt sikker på :)

Go måååren:) jeg sitter å spiser frokost, er heeelt alene i huset!:) mannen er på jobb, og mini har overnattet hos mommoren sin:) deeilig å stå opp å ha morningen for seg selv;) skal rydde og vaske litt før jeg også tar turen til mamma.. Så blir vi sikkert der litt utover dagen, slik vi ofte pleier:) kanskje en liten tur på handlesenteret for å få dagen til å gå, dårlig vær her også i dag! Hadde sånn håpt det ble flott vær, så mini kunne prøvd skia mommoren har kjøpt! Men, bedre lykke i morgen;) ha en fiin dag dere!

God morgen :) Her har gutten vært syk hele uka, så ikke fått vært på jobb eller noe.. Han er bedre i dag, og jeg vil så gjerne ta han med ut å få litt frisk luft, men det blåser noe volsomt så det risikerer vi ikke da.. Nå har han akkurat lagt seg for å ta en dupp, og jeg sitter bare å slapper av. Ikke helt i form, han har nok smittet meg, pluss at jeg er ganske kvalm i dag. Så her sitter jeg å prøver å få i meg litt salt kjeks... Sambo jobber til sent i kveld, så det blir nok en veldig rolig dag i dag :)

Mårrn :D Vi sto opp alle tre samtidig, dekket bordet, fyrte i ovnen og spise frokost.. Så tok jeg og vesla et bad, og nå sitter vi bare å koser oss med jake og sjørøverne, nyheter, kaffe og hjemmelaget kjeks:D Vi skal vell bare slappe av idag :)

I natt har jeg og mannen min vært oppe hver time og byttet sengklær og tørket spy på begge guttene, spyingen fortsatte i dag, så i dag blir en rolig innedag.. ;)

God morgen (dag er det vel nå da, men), forresten :D

Vi har vært oppe isend kl 7 vi.. Er faktisk i grei form i dag så Ovèdie og jeg har spist frokost sammen. Sett på barnetv og nå har vi bakt boller som bare skal heve litt før vi setter de i ovnen.. Og etter det blir det en liten tur ut å handle før vi tar med oss noen boller og stikker til svigers en tur :-) Vanlige boller, boller med rosiner og boller med sjokoladebiter - noe for enhver smak :-)

Hei på dere! ikke god morgen lenger men :-) La meg grytidlig i går, og våknet rundt kl. 09.00. Var uvel og kvlam når jeg våknet, så lå bare og dro meg i sengen med nettbrettet i hånda og hunden i fanget :-) Nå har jeg slengt meg i sofaen med et pledd, mens samboer og hund er ute. Samboer og stefaren min har nemlig fått en god ide om å bygge fuglekasser de skal montere opp rundt hytta vår :P Haha! Så de er å handler materiale, og skal bygge kasser i garasjen i dag. Er uvær ute, så blir ingen store uteaktiviteter på oss idag. Får finne frem regnklær og gå dagens obligatoriske langtur med hunden senere, men bortsett fra det skal jeg ikke bevege meg utendørs.

God "morgen"
Hadde det vært opp til tarzan her hadde vi vært oppe klokken 5 hver dag.
Men klarte å lure han med inn i senga vår en times tid, heldigvis.
Når klokka da ble seks vekket lille meg med å helle glasset med vann på nattbored over meg,
da skal jeg si jeg spratt fort opp!

Ellers i dag skal vi bare kose oss og slappe'av så godt det går med han turboen vår.
Guttene skal en liten tur på besøk,
mens jeg straks reiser avgårde en liten tur på pomp de lux party og blakker meg.

Ha en fin lørdag dere alle! :)

var pappaen sin "tur" til å stå opp med gullet i dag så jeg kunne få sove litt :-) men for det første sover han da til kl 09!! noe han aldri pleier å gjøre... de står opp, jeg ligger litt å leter etter en god stilling så hører jeg et dunk og hylgråt... ligger å lytter litt, men det blir stille og rolig så regner med alt er greit... legger meg til litt igjen og skal prøve å sove, etter en stund går noen i døra. sambo kommer med gullet på armen og et litt bekymret blikk.

gutten har falt av stolen da han så på faren, lage mat og slått hodet i flisene på kjøkkenet, kul i bakhodet og var så rolig, han er normalt turbo dagen lang. ingen mer soving, står opp gir han litt tid og han ble nok bare litt sjokkert for gikk ikke lang tid før han var vanlig turbo igjen :-)

mor er trøtt hehe

Back
Topp