God morgen :)

jc

Gift med forumet
Mandag, ny uke og nye muligheter :D
Overtidskontroll i dag og akupunktur i dag, jeg har bestemt at dette skal bli en bra dag!! Faktisk så skal det bli en veldig bra uke også ;)
Spent på om det er denne uken jeg skal bli tobarnsmor, eller må jeg vente litt til...?
Egentlig er det alt for mye spenning knyttet opp mot overtid!! Heldigvis har jeg ingentinge negativt knyttet opp mot overtid, selv om det i perioder skrives mye negativt om det i aviser. Jeg velger å tro at lillebror kommer når han er klar, og at sykehuset vet hva som er best for meg og mitt barn :-)

Håper alle her inne får en strålende dag :D

Greit å vare optimist!!! Her trudde ingen jeg skulle gå frem til termin, og nå er det 8 dager igjen til den. Men skal på kontroll på Ahus i dag da det virker som de vil sette det i gang grunnet at hun er liten. Var der i fredags og... Men overtid nå, og Ahus 2-3 ganger i uken... Da klikker det for meg!

God morgen! Jeg er 2 dager over termin nå og det er helt surrealistisk. Fra prematur fødsel forrige gang, modning og indre åpning i uke 32, sengeligge og aktivitetsforbud, kynnere og nedpress og stikkinger fra lenge før uke 30 til overtid?!? Det er kjemperart :)

Jeg skal levere guttebassen min i barnehagen om en stund, og så er det kafetur. Kanskje trave litt på senteret i håp om å sette i gang noe, men jeg tviler vel egentlig på effekten av det :p Jeg stresser heller ikke med at han skal komme, han har det aldeles fint på innsiden en stund til. Men jeg håper jeg slipper igangsetting... :/

Greit med positiv innstilling, tiden går ikke fortere om en venter for mye. Satser på.at det blir en bra uke og at babyen din er rett rundt hjørnet!:)

God morgen:-) Føler jeg aldri kommer meg til termin, det er jo såååå lenge til;-) Hihi:-) Jordmortime her i dag:-) Spent på om hun sjekker meg snart eller om det bare blir en vanlig time:-P Er nesten 38 uker, men 39 etter mine beregninger;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

2 dager til termin her. Skal til jm på termin. Håper hun kan sjekke om jeg er moden, noe jeg tviler sterkt på siden jeg ikke kjenner noe til modning. Mamma ringer hver dag. Hun skal være barnevakt da. Håper jeg kan svare ja neste gang hun spør om det skjer noe;)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Back
Topp