God morgen!

Miss Independent

Elsker forumet
Hvordan har natten vært for dere?
Og hva står på planen idag?

Her har ikke natten vært lett som det pleier å være selv om han stortsett våkner annenhver time. Men på toppen av det kranglet med mannen midt på natta, og jeg klarer ikke å legge meg igjen når jeg er sur (mannen klarer det helt fint). Like greit for LN er lyst våken og babler som bare det.
Dagens plan er vel trilletur og en tur innom helsestasjonen.

Ha en fin dag! :D

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Kjipt med en sånn natt Hali.
Her hadde vi en litt bedre natt enn vi har hatt i det siste. Var i seng før 23.30 og ammet bare tre ganger før vi stod opp ca 8.15

Kjedelig natt, Hali :(
Her sov faktisk snuppa fra 23 til 06 uten mat :D hun full vaksine igår da, så det kan jo være årsaken. Nå er vi på vei til Rikshospitalet, for samtale om ganespalteoprasjonen. Vi er med i et sånt prosjekt ifht det! Etterpå skal vi på middag hos pappa, som bor i Oslo :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Vi har helle ikke hatt noen god natt :( Snuppa har sutra og småklaga heeeeele natta! Aner ikke hva det er som plager henne :confused: Vi la oss kl 23 og innen 01.30 hadde hun vært våken 4 ganger, så da amma jeg henne kl 01.30. Etter det overtok pappaen et par timer så jeg fikk sove litt, så da fikk jeg sove til 03.30 og da blei det amming på nytt. Så har det vært sutring og småklaging ca hver halve time fram til kl 06. Da tok vi henne mellom oss i senga (vanligvis har jeg henne mellom sin seng (som henger fast i min) og min side av senga) og da slokna hun skikkelig godt og sov til vekkerklokka ringte kl 09.15 :)

Idag skal vi på besøk til ei venninne av meg som har en liten gutt på 7 måneder og så skal vi pakke til å reise en tur på hytta i helga :)

Så slitsomme netter flere har hatt :/
Og ikke noe koselig med krangling da Hali :(
Lillebror og jeg lå til klokken var passert 10, men vi har vært mer eller mindre våkne siden kl 7.
I dag er det litt kaldt, så gåturen til butikken for å kjøpe bleier utgår. VI har jo tøy liggende, så det ordnet seg fint.
Når mannen er ferdig på jobb skal vi alle sammen i svømmehallen, det blir veldig koselig!
I kveld skal vi ha taco før T legger seg og så skal jeg til den ene søstra mi på besøk en tur! :D

Kjedelig å krangle, spesielt rett før man skal sove:(
Pia har hatt ei fin natt, la henne 9.30, mn ikke jeg, fikk søren ikke sove før 2.00 da nattmåltidet var over, så ammet jeg 6.00 og 9.00, så nå står jg opp hvertfall, ser ut som hun sovna ved puppen:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Fikk endelig gjort litt husarbeid, snuppa bestemte seg for å sove litt:-)
Mannen skal ut på jobbmiddag i kveld, så vi blir alene, tenkte jeg skulle se en film og bestille pizza:-)

Kjedelig m krangling og hvertfall midt på natta:( natta har vært dårlig i grunn. Emmeth har vært våken stort sett hele natta, aner ikke hvorfor. Sto opp 7 idag. Og da sovnet han;) sov til kl 9 og da tok Sambo over:) så jeg sov helt til kl 14.30:p Har ikke sovet så lenge sammenhengene på flere mnder:) jeg er ikke i form, så vi er bare hjemme. Ungene skal bades og huset ryddes;)

Kjedelig m krangling og hvertfall midt på natta:( natta har vært dårlig i grunn. Emmeth har vært våken stort sett hele natta, aner ikke hvorfor. Sto opp 7 idag. Og da sovnet han;) sov til kl 9 og da tok Sambo over:) så jeg sov helt til kl 14.30:p Har ikke sovet så lenge sammenhengene på flere mnder:) jeg er ikke i form, så vi er bare hjemme. Ungene skal bades og huset ryddes;)

Så deilig å få sovet ut:-) Håper formen kommer seg.

Vi har vært på formiddagsbesøk, kom gjem nå 16.30 :) Hermine har vært eksemplarisk hele dagen, skravla med den lille kompisen sin og sovet i vogna på trappa deres. Så henta vi pappan på jobben før vi kjørte hjem! Nå holder Hermine og pappan på å lage hjemmelaga pizza og så skal vi kose oss med den og se en ny episode av Big Bang Theory og Greys :) Laster ned de nyeste episodene som akkurat er sendt i usa ;)

Back
Topp