God morgen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Ble ikke mornig før 9.30 her i huset i dag.. ikke rart det med den natterangleren jeg har fått til sønn! Gleder meg til han lærer seg å sovne selv når han våkner om natten!

God morgen :D jeg gikk ned å la meg i stua sammen med fie i 5 tia i natt, da var hun så rasende, så for å ikke vekke pappaen så gikk vi å la oss på sofaen :) og har akkurat stått opp :)

Bra dere sov litt lenger hverfall da, etter en slitsom natt!
Her er det smårydding av esker opp på loftet og litt rydding i gangen før vi får besøk av ei venninne med ei jente på 5-6 måneder =)
Ha en super dag!!

God morgen:) Håper han lærer seg og sovne av seg selv når han er god og mett:) Her sto vi opp kl 08.30, men hadde en dårlig natt:oops: Emmeth sover nå ute i vogna og jeg koser meg m dere herlige jenter:p;) Skal gå og fikse meg etterpå og må sminkes bra idag tror jeg, for ser ut som ett takras:eek:

God morgen alle sammen:-)

Vi har hatt en del amming i natt, så jeg har sovet til elve, det var godt:-)

God morgen! ..eller god ettermiddag heter det vel nå :p
Her var vi tidlig oppe i dag. Skulle hente svigermor på flyplassen, så vi var oppe før fuglene feis :) Straks på tide med litt lunsj, tenker jeg =) Må bare få lagt inn et par meldinger før kl 12 ;)

God morgen! ..eller god ettermiddag heter det vel nå :p
Her var vi tidlig oppe i dag. Skulle hente svigermor på flyplassen, så vi var oppe før fuglene feis :) Straks på tide med litt lunsj, tenker jeg =) Må bare få lagt inn et par meldinger før kl 12 ;)
tenker du overlater mini til svigermor i innspurten :P

Back
Topp