God morgen :)

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Jaja, da ble det i allefall fire timer søvn da... Måtte på do og nå, lys våken! Ble liggende å tenke på at vi har glemt å sette frem søpla, men huff, orker ikke stå opp å gjøre det nå... Har et håp om å få sove litt mer, bare lillemor blir ferdig med å hikke :) hele meg hopper jo nesten her jeg ligger <3 Noen som har noen spennende planer for dagen da?

Morn morn! Jeg sloknet med telefonen i hånda i går. :p

I dag er det kontroll hos jordmor, passende nok er timen ikke før kl 1300, og så må jeg handle litt. Ellers blir det nok som alle andre dager. :)

BVforum via HTC

Da er ungene sendt til barnehagen og gubben på jobb:) masse husarbeid står på planen i dag, men det får bli litt senere! Var oppe til halv ett men hadde ikke så mye å skarve med meg selv om så da la jeg meg like godt og sove! Ble plutselig helt stilt i går her inne:) men alle må jo ha søvn og spesielt vi!

Du har nok rett i at det er kjedelig å skravle med seg selv, ja. :)
Har vært og snoket litt nå, og ser ut som de fleste har hatt en pause i natt. Heldigvis. :p spørsmålet er vel helst hvor mange innlegg de klarte før pausen begynte. :)

BVforum via HTC

Hehe aner ikke hvor mange innlegg! Bruker bare appen så får ikke sett:) blir spennende å se:)

Jeg også, så tripper og venter på oppdatering fra janet. :p
Jeg ser at april hadde kun pause i TRE timer i natt, og det bare så vidt. De var heldigvis blitt færre i løpet av natta, men jeg tror vi er slått ned i støvla. :p

BVforum via HTC

Hehe da må de jo virkelig ha lyst å vinne! Jeg meldte meg ikke på en gang, men fikk litt sånn ansvarsfølelse for å gjøre mitt i dette døgnet! Men så skjer det jo så mye annet i løpet avet døgn også!

Ja, vi endte jo på en tredjedel av det de har. :p men til å være såpass mange færre enn de (de hadde flere våkne i natt enn vi har innom et helt døgn, omtrent) syns jeg vi er ganske flinke. :D

BVforum via HTC

Det syns jeg også at vi er:) men vi har noen som puster oss i nakken å de må ikke slippe forbi! Så det må nok skrives en del se neste timene:)

Gooood moooorgen :) Vi har nettopp kommer hjem faktisk. Var i begravelse til min kjære farmor i går og tiden fløy avgårde. Fikk også handlet siste rest på ikea i går :) Og siden det ble så sent så sov vi over hos svigers :)

I dag skal veggen på rommet males. Kom jo helt skjevt ut denne planen min. Men i dag BLIR vi ferdig :) Gleder meg til å få opp hyllene, barnesenga osv :) Så det skal jeg bruke dagen min på i dag :)

Ønsker dere alle en tipp topp dag :)

Jeg vil egentlig bare sove mer... Men skal holde meg våken til etter jeg har hatt besøk så jeg får skravlet litt og ryddet stue og kjøkken.. Ser virkelig ikke ut her:P Begynner visst å bli forkjølet også=(

*kaffe, kaffe, kaffe*

Også jeg som var så opplagt i går.. angrer sånn på at jeg ikke fikk gjort mer da:P

Back
Topp