God morgen

silke

Gift med forumet
Hei sere dere er våkne dere og. Jeg drømte så fælt at jeg turde ikke legge meg igjenn[:(] Setter på kaffen jeg[:D]

en lur ide det vell...du som snart skal til jordmora å greier...midt på natta [8D]

Dette er alt for tideti.....og så er det snø her.... jeg er som Bambi, spesielt i bil[&:][&:]

[8D]

vet du kordan jeg får laget en link i signaturen min,
sånn at det IKKE står en hel adresse der.

Sånn som jeg har skrevet der nede nå (i signaturen min, vil ha hjemme siden min der)

Jeg er helt annalfabet når det gjelder data. Bast er flink tror jeg. Kanskje lindaen òg. De har hjulpet meg med bilder og slikt[;)]

Frykteli stille her i dag. Hallo hallo [:D]

kansje det enda er natt for noen

Heldig grisene [&:][&:][:(]

Jeg sitter bare å venter til at jeg kan gå [:o][:o] Kvir meg litt og, hva om hun ligger i sete leie[&:] Hørt så mye neg om det...

Slik skal du jo ikke tenke.. De hadde nok ikke latt deg føde om de ikke trodde det kom til å gå bra[:)]

Har hørt at 50% ender i haste kjeisersnitt.... og at barnet kan få hofte probl. At bekkenet kan ta skade mm. [&:] Kjempe bekymret..... Hørte og om en lege som knakk nakken på en baby da han skulle snu den i mors mage. Den ble lam....

Huff.. Hvorfor ber du ikke om planlagt KS da? Så slipper du jo å bekymre deg.. Det har jo vært mange tråder inne på "fødsel" om setefødsel og gode råd..

Skal snakke med jordmor i dag[:)] Kansje hun kan roe meg. Kan jo hende det ikke er noe og....

Back
Topp