God morgen :-)

jc

Gift med forumet
Andre dagen på rad at jeg får sove lenge, er så utrolig godt!!! :)

Guttungen er syk på tredje dagen nå, og har sovet halve natta sammen med oss. Så jeg våkna 8.15, sneik meg ut av senga og fikk meg en god dusj :-)
Når hører jeg at guttungen skravler nede på rommet, så det er nok ikke lenge før han kommer opp.
Jeg og guttungen har vært hjemme i 2 dager alene, men heldigvis så skal pappan være sammen med oss i dag. Jeg er helt tom for energi nå (natta hjalp ;) ) og har hatt kynnerer hele dagen kjennes det ut som. Så gubben fikk grei beskjed om å ta "syk barn" dager nå!!
Litt flaut å si at han må være hjemme, når jeg allerede er hjemme...men jeg klarer rett og slett ikke så mye nå for tiden xsmile17

Håper alle får en super dag :)

Skjønner godt at du har mannen hjemme, min gutt var hjemme forrige uke og da var mannen også hjemme. Jeg klarer ikke å ta meg av gutten en hel dag alene, så da må mannen være her. Eventuelt kan jeg ha han noen timer, men så må jeg dra til svigermor med han..

Jeg fikk sove lenge i dag, og jeg har sovet enda mer etterpå. Svigermor skal hente i barnehagen i dag og mannen skal jobbe lenge, så her skal det bare slappes av =)

• Liker
Reactions: jc
Heldige dere er:) Kjenner jeg gleder meg maksimalt til å gå ut i ferie om 14 dager.. Da skal mannen på jobb og ungen i bhg og jeg skal bare være hjemme og slappe av og lage jul:)

Jeg er sykemeldt og er fortsatt ikke helt frisk av denne magegreia jeg har hatt,så jeg kjenner til hvor godt det er å få sove litt lenge mens gubben er på jobb. Han har også sett hvor sliten og lei av detta magestyret jeg har vært,så han har latt meg styre i mitt tempo.Og nå har jeg fått unna litt som trengtes å gjøres,og han har fått satt opp møbler til barnerommet osv. Så nå er vi litt nærmere målet vårt,og vi kommer definitivt til å få en stille og fin jul i år også tror jeg.

Back
Topp