God morgen :-)

jc

Gift med forumet
Håper dere alle har sovet godt i natt!!
Jeg har sovet veldig godt, men vært oppe på do mange ganger da...er heldigvis i koma så jeg registrerer det knapt ;)
Skulle egentlig sove leeeenge i dag siden guttungen er på overnatting, men kl 7.30 måtte jeg opp. Blir helt ødelangt i ryggen om jeg ligger lenge.

Så håper jeg at alle får en fin søndag :)

Dumt du ikke fikk utnyttet å sove lenger da, men det er vel godt med en rolig morgen uansett. Har sovet dårlig, så det blir nok til at jeg legger meg litt ned i løpet av dagen.
så håper jeg at vi blir ferdig med diverse vaskeprosjekt, godt å få krysset av gjøremålslista mi :)

God morgen:) I natt var jeg faktisk oppe på do en tur, det er ikke ofte det skjer enda heldigvis.. Men lille lå og klemte på blæra, så jeg følte ikke jeg fikk tømt meg helt, og da ble jeg bare irritert.. Fikk storesøster opp i senga til oss i 5-tiden, og da la hun seg tett tett inntil og holdt rundt meg og koste til hun sovnet igjen også sov vi til kl 9, deilig:)

Da hun våknet slo hun opp øynene og sa "sjå på bilde", så da fikk hun ligge og se på bildene på telefonen min en halvtimes tid før hun ville stå opp.. Deilig rolig start på dagen :)

go morgen alle sammen:) jeg har sovet godt i natt, selv om d ble noen turer opp for å tisse! Tenkte å gjøre litt småtterier i huset i dag. har også planer om å gå en tur mens sambo er å på treningssentret og instruerer en bodypumptime :)

Jeg har sovet veldig godt. Vis man ser bort fra de rare drømmene! Hadde også barne fri siden jeg var på Kino i går å så på Twilight :D Så i dag var planen å sove leeenge. Og det greide jeg! Våkne halv ellve! Helt utrolig :D måtte tvinge meg selv til å holde meg oppe i går. For hadde jeg lagt meg føre så hadde jeg bare våknet gry tidlig!

kjedelig å ikke få utyta det fult ut da. Men da fikk du hvertfall litt alene tid ;)

Å, så deilig å lese at mange har sovet godt i natt =)
Jeg har også det! Vanligvis er jeg oppe på do minst en gang, ligger lenge våken på kvelden, våkner hver gang jeg må snu meg og får ikke sove igjen. I natt la jeg meg nokså seint, men sovnet momentant, sovnet med en gang jeg hadde snudd meg og sov til halv tolv!
I dag skal jeg ingenting. Og det er deilig =)

Back
Topp