God morgen

Jeg har ikke bedre å gjøre på, så jeg titter ofte innom Babyverden :P Idag har vi farta mye rundt. Skulle til tanta og onkelen til samboeren min, men de var ikke hjemme, så da stakk vi innom besteforeldrene istedenfor. Så dro vi på butikken før vi tok oss en kjøretur siden vesla hadde sovna litt før vi kom hjem.
Nå ligger hun og tuller i senga fordi hun ikke vil sove :P
 
Har lillejenta sovna nå? Min gutt sovnet rundt 18, våkna litt 18.30, litt leit etter tutten og så roa han seg igjen. Eldste mi ser scooby doo. Hun sovna i 13 tiden og da må eg drøye legginga. For hu sover egentlig ikkje på dagen lengre. Kun i helgene Blir kanskje besøk i morgen Hvis ikkje, drar eg med gubben og ungene i kyrkja
 
Ja, hun har sovnet, men har våknet ett par ganger pga smokken. Hehe, første oppvåkningen lå hun på magen og så seg helt desorientert ut, stakkar :P
I morgen er vi bedt ned til foreldrene til samboeren til middag og "farsdagskake", som svigermor sa. Det er hemmelig hva middagen består av, så det blir spennende :)

Nå er det fotball på skjermen, og når kampen er slutt setter vi på en episode med "Inspector Lynley". :)

Sprekt å gå i kirka, da! Gjør dere det hver søndag?
 
God morgen! :)

Jeg er i praksis for tiden, så er derfor ikke så veldig aktiv, men jeg er stort sett innom å leser hver dag da :) Gleder meg utrolig mye til å bli ferdig i praksis om 4 uker og endelig få være litt mamma igjen! Da er jo foreldrepermisjonen over, så jeg må vel jobbe litt, men skal være mye mer hjemme enn jeg er nå :) Igår var jeg på jobb, og idag skal vi hjem til mine foreldre å feire farsdag med kake og middag :)

Jeg lagde frokost på senga til sambo idag i tillegg til at han fikk en liten gave fra meg å snuppa :) Feirer dere farsdagen og kjøper dere gave? :)
 


Cosacita skrev:
Ja, hun har sovnet, men har våknet ett par ganger pga smokken. Hehe, første oppvåkningen lå hun på magen og så seg helt desorientert ut, stakkar :P
I morgen er vi bedt ned til foreldrene til samboeren til middag og "farsdagskake", som svigermor sa. Det er hemmelig hva middagen består av, så det blir spennende :)

Nå er det fotball på skjermen, og når kampen er slutt setter vi på en episode med "Inspector Lynley". :)

Sprekt å gå i kirka, da! Gjør dere det hver søndag?


Bare når me føler at me har overskudd og er utkvilte. Det ble ikkje i dag, for eg sov knapt ikkje i natt...
 
Vi feirer farsdagen, hadde ribbemiddag med dessert og kake :P Voldsomme greier nede hos svigers ;) Kjøpte en hettegenser i gave, så ikke noe fancy. Det trenger jo ikke være det på en slik dag. 

Håper du får sove godt inatt, lillemortil2snart :)

Æsj, i morgen reiser samboeren ut i nordsjøen, så da blir jeg helt alene... :( Eller, jeg er jo aldri HELT alene lenger :P
 
Samboer fikk gave fra minien + sin eldste datter. Av minien fikk han bok om fotball, så får pappaen håpe at han er enig i at fotball er tingen.
 
Jeg kjøpte en bok om fisking til sambo og han ble veldig fornøyd :) Syns ikke det er nødvendig med så fancye gaver på en slik dag, kjøper heller ordentlige gaver til jul og bursdag, blir jo fort dyrt viss man skal bruke en mengde penger hver gang det er noe. 

Må være utrolig kjipt å ha en mann som jobber på nordsjøen :p Jeg er så glad for at min mann er hjemme hele tiden! Eller, han er jo mye ut og farter rundt omkring og bruker en del tid på bil osv, men han sover jo i det minste alltid hjemme :) Håper for din del at tiden går fort til han kommer hjem igjen Cosacita :)

Hehe, om han ikke blir helt fotballfrelst så tenker jeg nok at det på et eller annet tidspunkt vil være iallefall en viss interesse for fotball, mamma2012<2
 
Man merker hvor mye man elsker mannen sin når han blir borte av og til... :P Savner han jo og syns de to ukene pleier å gå treigt, men svigermor sier man blir vant til det og at ukene går fortere og fortere ;) (svigerfar har vært i oljen i over 20 år) Man får tro det!

I svigerfamilien står fotballen veldig sterkt, så virker som om innflytelsen fra far i huset er stor :P Kanskje det blir tilfellet i din familie og, mamma2012<3? ;)
 
Back
Topp