Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alle sammen , hva skal dere idag da ? Vi skal ........ø.........ø.........ø.... Veit ikke det er meldt regn for femte dag på rad og datteren og jeg er litt lei , kanskje vi går ut og danser i regnet eller noe vet ikke .
vi skal sette oss i bilen og kjøre 7 timer i dag, og videre 7 timer i morgen..
Skal til nordland og der har det også meldt regn regn regn heeeele neste uke! Kjedelig altså.. det er så mye lettere å finne på noe når det er fint vær!
Jeg skal straks på jobb, siste dag før ferie!!!!! Det skal bli godt nå :-). Jobber i barnehage og tror vi er 3 unger idag, så det kan bli en laaaaaang seinvakt :-) Ha en fin dag alle sammen!!
Idag SKAL vesla flytte inn på eget rom. Hun er nå straks 17 mnd så da er det på tide synes jeg! Skal rydde i rommet hennes og styre på litt der inne. Ellers blir det vel å ta helgevasken hvis bekkenet tillater det :) og lage en god fredagsmiddag <3 >3>
I dag har første runde feriebesøk dratt videre, så jeg har ryddet og vasket hus. Ellers har jeg og jenta vår vært å tatt av gipsen hun har gått med i 5 uker nå. Det var nok godt, tror jeg.
Begge barna fått feber i løpet av dagen og ligger nå strakt ut på sofaen, mens far heller ikke er helt i form. Kan bli en interessant helg det her.