God morgen

nnugni

Glad i forumet
Alle sammen , hva skal dere idag da ? Vi skal ........ø.........ø.........ø.... Veit ikke det er meldt regn for femte dag på rad og datteren og jeg er litt lei , kanskje vi går ut og danser i regnet eller noe vet ikke .

Good morning  

vi skal sette oss i bilen og kjøre 7 timer i dag, og videre 7 timer i morgen..

Skal til nordland og der har det også meldt regn regn regn heeeele neste uke! Kjedelig altså.. det er så mye lettere å finne på noe når det er fint vær!

Jeg er også lei av regn, og rømmer hovedstaden for helgen og drar til Sørlandet. Tåneglene er lakket røde og solhatten pakket. :-) God helg folkens!

Jeg reiser hjem til det nye huset, og der er det meldt SOOOOOLLLLL hele helga og neste uke

Jeg skal straks på jobb, siste dag før ferie!!!!! Det skal bli godt nå :-). Jobber i barnehage og tror vi er 3 unger idag, så det kan bli en laaaaaang seinvakt :-) Ha en fin dag alle sammen!!

Jeg og en venninne skal på fjelltur :)

Ut å finne en ny lampe til badet.. Som snaaart er ferdig pussa opp!!!!

Jeg har ryddet ut av badet nå, for vi skal begynne å pusse det opp nå i helgen :-D

Ellers skal jeg på jobb i dag, ha arbeidshelg:-/

Idag SKAL vesla flytte inn på eget rom. Hun er nå straks 17 mnd så da er det på tide synes jeg! Skal rydde i rommet hennes og styre på litt der inne. Ellers blir det vel å ta helgevasken hvis bekkenet tillater det :) og lage en god fredagsmiddag <3 >

I dag har første runde feriebesøk dratt videre, så jeg har ryddet og vasket hus. Ellers har jeg og jenta vår vært å tatt av gipsen hun har gått med i 5 uker nå. Det var nok godt, tror jeg. 
Begge barna fått feber i løpet av dagen og ligger nå strakt ut på sofaen, mens far heller ikke er helt i form. Kan bli en interessant helg det her. 

Back
Topp