God morgen!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Mange som har ferie nå? Jeg er nettopp ferdig med første av fire nattevakter denne uken. Gutta reiser opp på hytta i morgen, så kommer jeg opp på fredag etter jobbing. Noen som har tips til mannen som må få med seg T alene opp på ski ca 4-4,5 km? Han har aldri hatt han med på langtur før ( T har egentlig bare vært på en langtur med meg på ca 3 km, vi brukte 2 timer!), og det er endel oppover :-p faren hans er pÅ hytta og kan komme han i møte, mulig det hjelper på motivasjonen! Jeg er ikke misunnelig hvertfall :-p Hva er påskeplanene deres? Håper dere fÅr en fin dag!!

Jeg har tatt Amelia ut i påskeferie og vi har kost oss hjemme med trilletur og kanelbollebaking idag :)

Hørtes ut som litt av en skitur ja :)

Det beste hadde vel vært pulk. Vi brukte også en sånn sele til alpint på Amelia på fjellet. Da kan man jo velge om man vil dra det litt, eller begrense farten litt om man har barnet foran seg :)

Det er fortsatt snø der oppe da? Hørte det nesten ikke var snø på fjellet i påska :)

Pulk blir det nok ikke uansett, selvom det kunne vært lurt. 
Lurer på om Bestefar kan komme de i møte med en snowracer om det blir for ille. 
Det er visst nok snø til at røde kors sa ja til å kjøre bagasjen inn med scooter i dag, hvertfall, så jeg regner med det går fint =) 

Oi, jeg blir helt imponert jeg, så flink Teodor er på ski.  Felix har gått 2 runder på lekeplassen i dag han. 4,5 km tror jeg ikke noen i vår familie ville greid. 

Hvis dere mangler snø kan jeg sende over litt. Vi har mer snø nå enn vi har hatt noen gang tidligere denne vinteren. Snøklokkene, krokusen, påskeliljene og tulipanene er dekt av et tykt lag. "Var det ikke vår likevel?" lurte Felix på, mens lillesøster sutrer over at hun ikke klarer å røre seg i dypsnøen.

I dag fikk jeg nesten en time for meg selv på et kjøpesenter. Jeg er blitt supereffektiv, og handlet masse barneklær. Sitter her med 13 gensere, 3 t-skjorter, 2 bukser og 2 kjoler. Alt sammen til under 900 kr, hurra for salg og hastverk.

Jeg har ikke påskeferie, men mannen min har fri resten av påsken nå. Jeg skal jobbe 3 dager framover nå, og det skal faktisk bli veldig deilig å dra på jobb mens noen andre ordner opp hjemme. 

Godt shoppet Sukkertopp! Vet du, det er deilig og jobbe disse dagene' lenge siden jobbing nå og jeg kjenner at jeg trenger å komme meg litt ut av huset nå som formen er betydelig bedre! Litt godt også at gutta reiser i morgen, så har jeg to dager for meg selv mellom vaktene! Det kan hende de bør få scooter-hjelp opp den første/bratteste bakken, for den er veldig drøy og vi er redde for at det tar knekken på resten av turen, for å si det slik... Jeg er utrolig spent på å høre hvordan det har gått!!

Så fint å høre om flere som trives på jobb!
Fra å ha hatt en litt tøff følelsesmessig start på min permisjonsslutt, har jeg gått over til å være superfornøyd med å være tilbake på jobb. Jeg savner jentene mine, og er så ufattelig glad for å se dem når dagen er over. Men jeg trives- kjempegodt-på jobben. Hatt en super dag i dag. 

Enda suprere var det jo å komme hjem til to smilende barn som viste så masse glede over å se meg. Så utrolig heldig jeg følte meg da! 

Viktig å trives på jobben ja :)

Savner den litt, selv om jeg koser meg veldig i permisjon :)

Idag har vi vært hos foreldrene mine og gått en lang trilletur- deilig!

Og Amelia har vært med dem, og sendt avgårde onkelen med fly tilbake til Bergen (der han bor :))

Back
Topp