God morgen!

#minime#

Forelsket i forumet
Lager en liten skravletråd i dag jeg...[;)]
Så hva er jentenes planer for denne nydelige dagen??

Jeg skal ihvertfall nyte været, utrolig deilig ute nå, og sånn skal det være hele helga etter værmeldinga!
Så skal jeg og svigerinna mi på fretex for å kjøpe siste finish til 80-talls antrekkene våre[:)] Skal på fest på lørdag, og det gleder jeg meg masse til! Er så gøy med sånne tema-fester syns jeg.

Ha en kjempefin dag alle sammen[:D]

i dag skal jeg nyte fine været og litt senere i dag skal jeg og 3 andre ut å trille[;)]

her blir det å nyte sommerværet og i ettermiddag så skal vi i bursdag til farfar, han blir 60 år idag!!![:D]

Idag blir en stressende dag. Skal vaske hus, handle inn det siste til dåpen og gjøre klart til 7 overnattingsgjester,
Håper å få tid til en trilletur også.

I dag skal noen av oss trøndermammaer treffes på kafè. Ellers skal jeg kjøpe bursdagspresang til sambo. Ha en fin dag dere andre også! [:)]

Nyte veret og møte bergensmammaer fra bv. Ikkje ein dag uten bv[:D]

BLIR VEL NOE HUSARB. NÅR HAN HAR LAGT SEG UT....
ELLERS SLAPPE AV & KOSE MEG...DET ER JO HEEELLLGGGG[:D]

Skal vaske et par maskiner med skittentøy, trille på butikken, og så reiser vi til svigermor på langhelg besøk. Jeg skal og på 80-talls fest på lørdag, men har ikke peil på hva jeg skal ha på.. Tips mottas med takk! Svigermor skal være barnepike..[:D] 

I dag er den store husarbeidsdagen... Mannen kommer hjem fra nordsjøen i dag, gleder meg til det[:)] Så i kveld når huset er rent og prinsesså sover skal jeg lege hjemmelaget pizza, så vi skal kose oss med når han kommer hjem.[:D][:D][:D]

Back
Topp