god morgen

missy1984

Forumet er livet
i dag har jeg fri fra jobb[:D] men våknet alikevel kl halv åtte...sola skinner,det er helt nydelig i dag... ikke noe vits å ligge å snorke lenger da tihi[:D]

åssen har oktober jentene det i dag da?

Alt er bare bra her. Endelig fredag. Tror jeg skal gjør eminst mulig på jobb i dag[;)]. Har mest lyst til å sitte i sola og kose meg.[:D]

god morgen[:D] [:D]

En fin fin dag i dag... selv om det blåser som f.. her...
Første dag i ferien min..hihi... Tok meg en tidlig ferie uke i år.. så nå skal jeg bare kose meg i flere dager.. digg!!!

åh heldig du har ikke ferie før i juli..gleder meg til ferie.blåser ikke så veldig her enda men det begynner vel snart har blåst skikkelig her i 2 dager nå[:'(]

ORIGINAL: Shaanett

God morgen alle kommende mødre.. [:D]
Sola skinn her i dag, skal en tur til legen i dag ellers ingen planer..
Ha en kjempe fin dag alle sammen[:D]

du må ha en fin dag du og lykke til hos legen [;)]

For en lege [:@] Fatter godt at du blir sint da. Får du ikke bytta til en annen lege heller?

Deiligt vær i dag altså! [:)] Har fri i dag, så når samboeren min kommer hjem, skal vi til Haugesund. Hente noe barneutstyr jeg skal få av min tante å barneseng av mormor & morfar [;)] Gleder meg.. Å i morgen skal vi på hyttetur med et vennepar. Sånn ellers får dere kose dere masse! [:)]

ORIGINAL: missy1984

åh heldig du har ikke ferie før i juli..gleder meg til ferie.blåser ikke så veldig her enda men det begynner vel snart har blåst skikkelig her i 2 dager nå[:'(]

har prøvd og dele opp alle 5 ukene sånn at jeg har ca en i  månden fram til jeg skal i permisjon.. veldig smart..hihi
Angrer ikke på det nå iallefall!![:D]

så bra at det ordnet seg shaanett. Bare tull og være på jobb når du har sånne smerter...

Hei hei alle sammen!
Nå er jeg akkurat kommet hjem til mamma, skal være her i helga pga at jeg har arbeidshelg..
Shaanett: Så bra at du fikk sykemld, har tenkt på deg!

Nå skal jeg straks lage middag her, blir fiskeboller med poteter og bacon i dag![:)] 

Så skal jeg jo på jobb i kveld. [:'(] Er så lei at..[8D]

Back
Topp